دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: بنادر استان بوشهر در بخش نفتی و غیرنفتی 43 درصد از عملیات دریایی کشور را بر عهده‌ دارند.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمد سعیدی‌نژاد در ادامه سفر به استان بوشهر در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: بندر بوشهر به‌عنوان یکی از بنادر بزرگ تجاری و دارای سابقه تاریخی بسیار زیادی است که در سال‌های اخیر از نظر عملکرد با یک رشد بسیار بالایی مواجه بوده است.
کد خبر: ۱۶۵۷۷
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۲

فکرشهر: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: بنادر استان بوشهر در بخش نفتی و غیرنفتی 43 درصد از عملیات دریایی کشور را بر عهده‌ دارند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمد سعیدی‌نژاد در ادامه سفر به استان بوشهر در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: بندر بوشهر به‌عنوان یکی از بنادر بزرگ تجاری و دارای سابقه تاریخی بسیار زیادی است که در سال‌های اخیر از نظر عملکرد با یک رشد بسیار بالایی مواجه بوده است.

\n\n

وی بندر بوشهر را به‌عنوان دومین بندر کشور در زمینهٔ حمل‌ و نقل کالاهای کانتینری برشمرد و اظهار داشت: بندر بوشهر به‌عنوان دومین بندر مهم کشور در زمینهٔ حمل‌ و نقل کالاهای کانتینری است که توانسته است نقش خود را به‌خوبی در این زمینه ایفا کند.

\n\n

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح‌های متفاوتی را برای توسعه در بندر نگین بوشهر در نظر داریم تا بتواند ظرفیت عملیات و سطح خدمات افزایش پیدا کند.

\n\n

سعیدی‌نژاد خاطرنشان کرد: بنادر بوشهر در بخش نفتی و غیرنفتی 43 درصد از کل عملیات دریایی کشور را بر عهده‌ دارند که بیشترین سهم را در کل کشور در میان استان‌ها در حمل‌ و نقل دریایی را به خود اختصاص داده است.

\n\n

وی گفت: در سیاست‌های کلی ابلاغ‌ شده برنامه ششم، توسعه سواحل کشور به‌عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه پیش‌بینی‌ شده است.

\n\n

معاون وزیر راه‌ و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور اظهار داشت: احداث بنادر تجاری و ارتقای سطح این بنادر برای رقابت با بنادر منطقه خلیج‌فارس و تجهیز و امکانات سواحل، به‌ویژه سواحلی که عملیات تجاری در آن‌ها به‌صورت منطقه‌ای می‌تواند نقش سازنده‌ای را ایفا کند، مورد توجه دولت است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر