دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره دیدار ناتمام تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی و قوی سپید انزلی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تیم دریانوردان پارس جنوبی را صدرنشین کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمد نجفی افزود: در رای صادر شده به دلیل تخلف های صورت گرفته از سوی تیم میزبان (قوی سپید انزلی) بازی سه بر صفر به سود دریانوردان اعلام شد.
کد خبر: ۱۶۶۱۷
جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

فکرشهر: رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره دیدار ناتمام تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی و قوی سپید انزلی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تیم دریانوردان پارس جنوبی را صدرنشین کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمد نجفی افزود: در رای صادر شده به دلیل تخلف های صورت گرفته از سوی تیم میزبان (قوی سپید انزلی) بازی سه بر صفر به سود دریانوردان اعلام شد.

\n\n

وی بیان کرد: با این سه امتیازی که به جمع امتیازهای تیم دریانوردان پارس جنوبی افزوده شد، این تیم با هفت امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.

\n\n

نجفی گفت: براساس این رای حسن عبداللهی بازیکن متخلف قوی سپید انزلی سه ماه از همراهی تیمش محروم و به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

\n\n

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر ادامه داد: همچنین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم قوی سپید انزلی نیز به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی و محرومیت از تماشاگر در یک بازی خانگی محکوم کرد. 

\n\n

وی یادآور شد: تیم دریانوردان پارس جنوبی در دور رفت از هفته ششم بازی ها جمعه 22 آبان در تبریز با شهرداری تبریز دیدار می کند.

\n\n

نجفی ادامه داد: تیم فوتبال ساحلی موج گناوه نیز با کمترین امکانات موجود موفق شد امسال در لیگ برتر ماندگار شود.

\n\n

وی افزود: در مسابقه های فوتبال ساحلی بانوان نیز تیم حرم گناوه با حضور در بندرعباس بازی های خود را آغاز کرده است و در دیدار نخست برابر تیم مدعی شهرداری بندرعباس سه بر دو شکست خورد.

\n\n

نجفی گفت: مسابقه های فوتبال ساحلی بانوان کشور در دو منطقه شمال و جنوب برگزار می شود.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، تیم های دریانوردان پارس جنوبی و قوی سپید انزلی 24 مهر امسال در انزلی به مصاف هم رفتند که به علت تخلفاتی که از سوی تیم میزبان صورت گرفت داور بازی را ناتمام گذاشت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر