جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بانوی ملی پوش رشته پرتاب وزنه و دارنده سهمیه حضور در مسابقه های المپیک 2016 برزیل گفت: 70 سکه طلا پاداش کسب عنوان نایب قهرمانی ام در مسابقه های آسیایی را...
کد خبر: ۱۶۶۱۸
جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

فکرشهر: بانوی ملی پوش رشته پرتاب وزنه و دارنده سهمیه حضور در مسابقه های المپیک 2016 برزیل گفت: فدراسیون دو ومیدانی به او قول داده است تا شنبه هفته آینده برنامه های حمایتی خود برای آغاز تمرین های آمادگی و حضورم در مسابقه های المپیک برزیل را فراهم کند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، لیلا رجبی افزود: المپیک برای رقابت و کسب مدال میدانی دشوار است و در صورتی که ورزشکار برای اجرای تمرین هایش حمایت نشود قادر به افتخارآفرینی و کسب مدال نخواهد بود.

\n\n

وی اضافه کرد: 70 سکه طلا پاداش کسب عنوان نایب قهرمانی ام در مسابقه های آسیایی را برای تمرین و آمادگی برای کسب سهمیه ورودی المپیک به فروش گذاشتم و دیگر قادر به هزینه شخصی برای مسابقه های المپیک برزیل نیستم.

\n\n

رجبی ادامه داد: با عملی شدن حمایت فدراسیون باید تمرین ها را به طور مکرر پیگیری تا بتوانم عقب افتادگی تمرین هایم را جبران کنم.

\n\n

وی یادآورشد: هنوز تمرین هایم برای حضور درالمپیک 2016 برزیل آغاز نشده است زیرا شروع تمرین ها بستگی به عملی شدن حمایت های فدراسیون دو و میدانی دارد.

\n\n

رجبی عنوان کرد: ورزشکارانی که قصد حضور قدرتمند در بازی های المپیک دارند برنامه ریزی چهار ساله انجام می دهند ولی با این شرایطی که پیش آمده از لحاظ تمرین از سایر حریفان عقب مانده ام.

\n\n

وی اضافه کرد: ورزشکاران مدال آور در المپیک نزدیک به 10 میلیارد ریال برای تمرین، تغذیه، مکمل های غذایی هزینه می کنند ولی با این حال برای راهیابی به فینال مسابقه های المپیک و افتخار آفرینی برای ایران حداقل باید دو میلیارد ریال برای برگزاری برنامه های آماده سازی هزینه کنم.

\n\n

وی تاکید کرد: باتوجه به عقب افتادگی زمانی در تمرین و رسیدن به شرایط حساس تمرینی چنانچه برای برگزاری مرحله های تمرینی توقفی ایجاد شود دیگر قادر به آماده سازی برای المیپک نخواهم بود.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، 'تاتسیانا ایلیوشچانکا' ورزشکار پرتاب وزنه بلاروسی الاصل است که در زمان برپایی یکی از اردوهای تیم ملی ایران در کشورش با پیمان رجبی، دونده بوشهری آشنا شد و در سال 1386 با او ازدواج کرد و پس از دریافت تابعیت ایرانی و گرایش به دین اسلام، با نام لیلا رجبی در بوشهر زندگی می کند.

\n\n

لیلا رجبی مردادماه امسال با پرتابی به میزان ١٨ متر و چهار سانتی متر با کسب عنوان قهرمانی مسابقه های پرتاب وزنه کازانف قزاقستان قهرمان شد و سهمیه المپیک ریودوژانیرو 2016 برزیل را کسب کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر