شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی بوشهر گفت: ۱۱۰ نفر از بیماران کلیوی استان بوشهر پیوند شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر، اسماعیل عباسی در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: در سال‌های گذشته تلاش بسیار زیادی را برای جذب حمایت‌های مردمی برای بیماران کلیوی داشته‌ایم و به دستاوردهای خوبی نیز رسیده‌ایم.\n\nوی با اشاره به اینکه ۱۱۰ نفر از بیماران کلیوی استان بوشهر طی دو سال اخیر پیوند کلیه شده‌اند، اضافه کرد: این میزان پیوند کلیه بی‌نظیر است و امیدواریم با حمایت مسئولان و خیرین شاهد تداوم این حمایت‌ها باشیم.
کد خبر: ۱۶۶۳۱
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

فکرشهر: مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی بوشهر گفت: ۱۱۰ نفر از بیماران کلیوی استان بوشهر پیوند شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، اسماعیل عباسی در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: در سال‌های گذشته تلاش بسیار زیادی را برای جذب حمایت‌های مردمی برای بیماران کلیوی داشته‌ایم و به دستاوردهای خوبی نیز رسیده‌ایم.

\n\n

وی با اشاره به اینکه ۱۱۰ نفر از بیماران کلیوی استان بوشهر طی دو سال اخیر پیوند کلیه شده‌اند، اضافه کرد: این میزان پیوند کلیه بی‌نظیر است و امیدواریم با حمایت مسئولان و خیرین شاهد تداوم این حمایت‌ها باشیم.

\n\n

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی بوشهر با اشاره به نقش بسیار مهم کمک‌های مردم و مسئولان در کمک به بیماران کلیوی، ادامه داد: همایش سراسری انجمن‌های حمایت از بیماران کلیوی سراسر کشور در بوشهر برگزار شد و راه‌های افزایش خدمت به بیماران ارائه و از خیرین تجلیل شد.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی با اشاره به افزایش اهدای عضو نسبت به سال‌های گذشته در استان بوشهر، خاطرنشان کرد: باید اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی مناسبی برای ترویج فرهنگ اهدای عضو صورت بگیرد.

\n\n

عباسی از راه‌اندازی مرکز آموزشی پژوهشی کلیوی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: برای ساخت این مرکز باید زمین در جواز مراکز درمانی واگذار و منتقل شود که نیازمند همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی است.

\n\n

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی بوشهر اضافه کرد: به مادرانی که اعضا بدن مرگ مغزی فرزندشان اهدا کرده‌اند نشان نیکوکاری اهدا می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر