شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: به منظور گرامیداشت 24 آبان ماه روز کتاب و کتابخوانی 60 کتابخانه عمومی استان بوشهر در یکشنبه آینده بطور رایگان عضو می گیرند.\n\nبه گزارش فکرشهر، سیدعلی هاشمی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: به منظور گسترش فرهنگ مطالعه نیاز است که همه نهادها، بازاریان و تجار و سایر قشرهای جامعه خود را در برابر این امر مهم مسئول بدانند.\n\nوی با تاکید بر افزایش سرانه مطالعه در استان بوشهر بیان کرد: هم اکنون 29 هزار نفر عضو کتابخانه های استان بوشهر هستند که تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم.
کد خبر: ۱۶۶۳۳
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

فکرشهر: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: به منظور گرامیداشت 24 آبان ماه روز کتاب و کتابخوانی 60 کتابخانه عمومی استان بوشهر در یکشنبه آینده بطور رایگان عضو می گیرند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سیدعلی هاشمی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: به منظور گسترش فرهنگ مطالعه نیاز است که همه نهادها، بازاریان و تجار و سایر قشرهای جامعه خود را در برابر این امر مهم مسئول بدانند.

\n\n

وی با تاکید بر افزایش سرانه مطالعه در استان بوشهر بیان کرد: هم اکنون 29 هزار نفر عضو کتابخانه های استان بوشهر هستند که تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم.

\n\n

هاشمی با تاکید بر ضرورت پرداخت حق نیم درصدی شهرداری در ارتباط با فعالیت های کتابخوانی گفت: برخی از شهرداری های استان این سهم را پرداخت کردند و امیدواریم سایر شهرداری ها نیز نسبت به این موضوع فرهنگی اهتمام لازم را داشته باشند.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، وی ادامه داد: در هفته آینده بازارچه خیریه کتاب نیز راه اندازی می شود و از این طریق افراد می توانند با خرید کتاب زمینه مطالعه برای افراد نیازمند کتاب را فراهم کنند.

\n\n

هاشمی با اشاره برگزاری همایش گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی در بوشهر گفت: در این همایش 90 نفر از فعالان حوزه کتاب مورد تجلیل قرار می گیرند. 

\n\n

وی یادآور شد: فضای کتابخانه استان بوشهر تا سال گذشته 22 هزار مترمربع بود که با افزوده شدن دو هزار متر مربع به آن در سال جاری به 24 هزار مترمربع افزایش یافت.ک

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر