شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه موقت دشتستان بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی در جامعه تأکید کرد و گفت: پیاده‌روی اربعین فقط از مجاری قانونی انجام می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن شیخی در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری از مهم‌ترین نشانه‌های مومن است و دوری از گناهان موجبات سعادت دنیوی و اخروی انسان می‌شود.
کد خبر: ۱۶۶۳۶
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

فکرشهر: امام جمعه موقت دشتستان بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی در جامعه تأکید کرد و گفت: پیاده‌روی اربعین فقط از مجاری قانونی انجام می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن شیخی در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری از مهم‌ترین نشانه‌های مومن است و دوری از گناهان موجبات سعادت دنیوی و اخروی انسان می‌شود.

\n\n

وی به دیدار رهبر معظم انقلاب با دانشگاهیان اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار بر لزوم ارتقای سطح علمی کشور تأکید کردند و دانشگاه‌ها و جامعه علمی کشور باید نسبت به عملی کردن بیانات رهبر انقلاب اهتمام ورزند.

\n\n

امام جمعه موقت دشتستان خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و دینی در جامعه باید مورد توجه و تأکید قرار گیرد و همه موظف هستند در این مسیر اهتمام ورزند.

\n\n

شیخی با تأکید بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی در جامعه تصریح کرد: برگزاری باشکوه مراسم اربعین باید در دستور کار قرار گیرد و از هیئت‌های مذهبی انتظار حضوری فعال و باشکوه داریم.

\n\n

به نوته ی فارس، امام جمعه موقت دشتستان بیان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، تجمع بزرگ اربعین حسینی در میدان شهید چمران مرکز شهر برازجان برگزار می‌شود که از مردم انتظار داریم مشارکت کنند.

\n\n

شیخی در ادامه در ارتباط با شرکت مردم دشتستان در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی در کربلای معلی نیز گفت: همه دوستداران اهل بیت(ع) که قصد تشرف به کربلا را دارند، باید از طریق مجاری قانونی و دفاتر حج و زیارت اقدام کنند.

\n\n

وی ابراز داشت: دشتستان بیشترین تعداد هیئت مذهبی را در سطح استان دارد و تمام هیئات مذهبی در ماه صفر برنامه عزاداری دارند.

\n\n

امام جمعه موقت دشتستان از برگزاری عزاداری ماه صفر در 200 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار دشتستان خبر داد و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، 200 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار شهرستان دشتستان آمادگی کاملی برای برگزاری مراسمات عزاداری ماه صفر دارند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر