سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با عملیات مسلحانه پلیس علیه سوداگران مرگ، 90 کیلوگرم حشیش در این استان کشف و ضبط شد.به گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس زاده در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این محموله از یک نفر قاچاقچی مواد مخدر در هنگام انتقال از استان های جنوبی به استان بوشهر با هوشیاری پلیس به دست آمد.وی یادآورشد: محموله یادشده در یک دستگاه خودرو پراید به شکل ماهرانه ای جاسازی شده بود.
کد خبر: ۱۶۶۶
شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با عملیات مسلحانه پلیس علیه سوداگران مرگ، 90 کیلوگرم حشیش در این استان کشف و ضبط شد.

به گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس زاده در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این محموله از یک نفر قاچاقچی مواد مخدر در هنگام انتقال از استان های جنوبی به استان بوشهر با هوشیاری پلیس به دست آمد.

وی یادآورشد: محموله یادشده در یک دستگاه خودرو پراید به شکل ماهرانه ای جاسازی شده بود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: این خودرو در سه راهی خیراندیش به سمت شهر چغادک از توابع شهرستان بوشهر به محاصره پلیس درآمد و زمانی که قصد فرار داشت با شلیک گلوله به سمت لاستیک چرخ های آن متوقف شد.

عباس زاده ادامه داد: راننده خودرو حامل مواد مخدر در این عملیات مصدوم و به بیمارستان شهدای خلیج فارس اعزام شد و تحت درمان قرار گرفت که هم اینک حالش رضایتبخش است.

 

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر