دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتطامی شهرستان بوشهر گفت: در دومین مرحله از اجرای طرح تشدید برخورد با وسایط نقلیه متخلف در شهر بوشهر 38دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان بوشهر، ابراهیم عرب‌زاده بیان کرد، پنج شنبه و جمعه شب گذشته 18دستگاه خودرو و 20دستگاه موتورسیکلت متخلف در خیابان ساحلی شهر بوشهر و خیابان های منتهی به آن توقیف شدند.
کد خبر: ۱۶۶۶۰
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۶

فکرشهر: فرمانده انتطامی شهرستان بوشهر گفت: در دومین مرحله از اجرای طرح تشدید برخورد با وسایط نقلیه متخلف در شهر بوشهر 38دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان بوشهر، ابراهیم عرب‌زاده بیان کرد، پنج شنبه و جمعه شب گذشته 18دستگاه خودرو و 20دستگاه موتورسیکلت متخلف در خیابان ساحلی شهر بوشهر و خیابان های منتهی به آن توقیف شدند.

\n\n

وی با بیان اینکه، دوردورکردن، لایی کشیدن، سرعت بالا، آلودگی صوتی، مزاحمت برای بانوان و ناهنجاری‌های اخلاقی از جمله تخلفات رانندگان وسایط نقلیه توقیفی هستند، اظهار داشت: نتیجه تست‌های پزشکی تعدادی از این رانندگان نشان داد که این افراد از وضعیت روحی و روانی مناسب رانندگی  برخوردار نبوده‌اند که به مقام قضایی معرفی شدند.

\n\n

عرب زاده با تاکید بر تداوم اجرای طرح از همکاری شهروندان با پلیس تقدیر کرد و یادآور شد: انتظار می‌رود بزرگان قوم، والدین، اولیا و مربیان و افراد ذی‌نفوذ جوانان را به رعایت قانون و اخلاق اسلامی توصیه و راهنمایی کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر