شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آیینی برداشت گندم مزارع کشت دیم در بخش امام حسن با حضور سرپرست بخشداری، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دیلم آغاز شد.به گزارش فکرشهر، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دیلم صبح امروز در این آیین از  25 هزار هکتار سطح زیر کشت گندم در شهرستان دیلم خبر داد و اظهار داشت: از این میزان حدود 12 هزار هکتار آن در بخش امام حسن است و پیش‌بینی می‌شود باتوجه به برآورد 12 هزار تن تولید گندم از مزارع شهرستان حدود 6 هزار تن در بخش امام حسن باشد.فرهمند آقایی در ادامه افزود: از مجموع 70 دستگاه کمباینی که برای برداشت گندم در شهرستان حضور دارند 30 دستگاه در بخـش امام حسن مشغول فعالیت‌اند.
کد خبر: ۱۶۶۷
شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹

فکرشهر: در آیینی برداشت گندم مزارع کشت دیم در بخش امام حسن با حضور سرپرست بخشداری، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دیلم آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دیلم صبح امروز در این آیین از  25 هزار هکتار سطح زیر کشت گندم در شهرستان دیلم خبر داد و اظهار داشت: از این میزان حدود 12 هزار هکتار آن در بخش امام حسن است و پیش‌بینی می‌شود باتوجه به برآورد 12 هزار تن تولید گندم از مزارع شهرستان حدود 6 هزار تن در بخش امام حسن باشد.

فرهمند آقایی در ادامه افزود: از مجموع 70 دستگاه کمباینی که برای برداشت گندم در شهرستان حضور دارند 30 دستگاه در بخـش امام حسن مشغول فعالیت‌اند.

آقایی تصریح کرد: باتوجه به جلسه ستاد برداشت گندم با حضور دست اندرکاران و برگزاری جلسه توجیهی برای کارشناسان ناظر در حال حاضر 2 اکیپ 3 نفره در شهرستان بر عملیات برداشت نظارت دارند و سوخت کافی برای فصل برداشت تامین شده و بحمدالله هیچ‌گونه مشکلی در زمینه سوخت وجود ندارد.

سید ابراهیم حسینی‌فر سرپرست بخشداری امام حسن  نیز طی سخنانی با بیان اینکه یکی از مبانی اصلی اقتصاد در بخش تولید، حوزه کشاورزی است و اساس و شالوده خودکفایی و رسیدن به استقلال اقتصادی در هر جامعه‌ای است اظهار امیدواری کرد که عزیزان با بهره‌گیری از اصول علمی و فناوری‌های نوین در این حوزه زمینه‌های افزایش بهره‌وری  کاری را در این بخش که یکی از حاصل‌خیزترین اراضی کشت دیم استان بشمار می‌رود و موجب شکوفایی تولیدات کشاورزی در استان خواهد شد برآورده کنند.

بخشدار امام حسن در ادامه  از زحمات همه مدیران و دست‌اندکاران و روستائیان عزیز به‌خصوص کشاورزان زحمتکش تقدیر و تشکر کرد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر