دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در دهه دوم ماه محرم ،در دیدارهای جداگانه ای از سه خانواده شهید و جانباز،شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان تجلیل شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه، این دیدارها که با همت امور ایثارگران شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد وحاج آقا عبداللهی ،مسئول امور فرهنگی ، مهدی مرکبی ، مسئول امور ایثارگران حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و همچنین روسای شبکه بهداشت و درمان دشتستان و بیمارستان شهید گنجی حضور داشتند.
کد خبر: ۱۶۶۸۸
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۵

فکرشهر: در دهه دوم ماه محرم ،در دیدارهای جداگانه ای از سه خانواده شهید و جانباز،شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان تجلیل شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه، این دیدارها که با همت امور ایثارگران شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد وحاج آقا عبداللهی ،مسئول امور فرهنگی ، مهدی مرکبی ، مسئول امور ایثارگران حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و همچنین روسای شبکه بهداشت و درمان دشتستان و بیمارستان شهید گنجی حضور داشتند.

\n\n

در این دیدارها که به صورت جداگانه انجام گرفت ،نخست مسئولین با حضور در منزل خانواده شهیدجانباز، مختار اعمایی برازجانی ،ضمن بیان جایگاه و مقام این شهید بزرگوار نزد خداوند و مردم دشتستان ،از زحمات و صبوری همسر و فرزند این شهید جانباز ،در سالهای بیماری ایشان ،تجلیل و تقدیر شد.

\n\n

و همچنین از دو خانواده رزمنده جانباز هشت سال دفاع مقدس شبکه بهداشت و درمان دشتستان،آقای کرامت افروزه و حاج عبدارسول قاسمی دیدار کردند و با بیان رشادتها و ایثارگرهای این عزیزان، از آنها نیز نیز تجلیل بعمل آمد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر