دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: گردهمایی بهورزان مناطق مختلف شهرستان دشتستان در دو گروه جداگانه در سالن آموزشگاه بهورزی برازجان برگزارگردید .\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه، مدیر آموزشگاه بهورزی برازجان ،خانم فاطمه رضوی در رابطه با این گردهمایی گفت ،بهورزان مناطق مختلف شهرستان دشتستان به منظور بازآموزی بیماری های  غیر واگیر و مبحث آموزش سلامت انجام گرفته است .
کد خبر: ۱۶۶۹۰
سه‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۱

فکرشهر: گردهمایی بهورزان مناطق مختلف شهرستان دشتستان در دو گروه جداگانه در سالن آموزشگاه بهورزی برازجان برگزارگردید .

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه، مدیر آموزشگاه بهورزی برازجان ،خانم فاطمه رضوی در رابطه با این گردهمایی گفت ،بهورزان مناطق مختلف شهرستان دشتستان به منظور بازآموزی بیماری های  غیر واگیر و مبحث آموزش سلامت انجام گرفته است .

\n\n

خانم رضوی افزود: کارشناس مبارزه با بیماریها ،آقای علیرضا اخلاقی در خصوص بیماریهای غیر واگیر ، تالاسمی  ،دیابت ،کم کاری تیروئید و  فشارخون و...مطالبی را به بهورزان آموزش داد.

\n\n

در ادامه کارشناس واحد آموزش و ارتقای سلامت ستاد شبکه،خانم غلامی دویره  ، مبحث اهداف آموزش سلامت کتاب کار در روستای بهورزان را به تفصیل توضیح دادند و مطالب جدیدی در مورد  فرمهای آماری این واحد را به بهورزان دوگروه، آموزش  داد.

\n\n

سپس با همکاری اداره بهزیستی دشتستان ،دکتر بابک کوثر ،پزشک عمومی این شهرستان ، در زمینه بیماریهای ژنتیک، تعیین ضریب وناهنجاری جنین در ازدواج فامیلی  و همچنین راههای پیشگیری از بروز ناهنجاری ها در نوزادان با استفاده از طرح غربالگری ناهنجاری جنین مطالبی را به صورت پاورپوینت ارائه داد.

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر