يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق استان بوشهر از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی بردخون در هفته بسیج خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از فارس، محمد حیدری صبح امروز در جمع مسئولان بردخون اظهار داشت: برپایی بیمارستان صحرایی فعالیتی جهادی و ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار است تا مردم نیازمند با حضور متخصصان بتوانند از امکانات و خدمات پزشکی بهره ببرند که هفته بسیج امسال شاهد استقرار بیمارستان صحرایی در بردخون خواهیم بود.
کد خبر: ۱۶۷۱۱
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۱

فکرشهر: جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق استان بوشهر از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی بردخون در هفته بسیج خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، محمد حیدری صبح امروز در جمع مسئولان بردخون اظهار داشت: برپایی بیمارستان صحرایی فعالیتی جهادی و ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار است تا مردم نیازمند با حضور متخصصان بتوانند از امکانات و خدمات پزشکی بهره ببرند که هفته بسیج امسال شاهد استقرار بیمارستان صحرایی در بردخون خواهیم بود.

\n\n

وی افزود: این بیمارستان روزهای 3 تا 5 آذر در هنرستان کاردانش شهیده قایدی شهر بردخون فعالیت می‌کند و تخصص‌های عمومی، زنان، مامایی، قلب، کلیه، مغز و اعصاب، ارتوپد، دندان‌پزشک، چشم‌پزشک، رادیولوژیست، اعصاب و روان حضور دارند و خدماتی نظیر آزمایشگاه، عکس‌برداری، داروخانه، ختنه رایگان، مشاوره و دیابت ارائه خواهند داد.

\n\n

حیدری خواستار همکاری ادارات و نهادهای شهرستان در برپایی این بیمارستان شد و گفت: برای راه‌اندازی بیمارستان صحرایی که خدمتی بزرگ در منطقه است نیازمند امکاناتی نظیر خودرو، تأمین امنیت، نیروی انسانی، تبلیغات و همراهی مردم و مسئولان هستیم تا بتوانیم خدماتی شایسته به مردم این دیار ارائه دهیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر