شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هیات های ورزشی برای انجام فعالیت‌های خود به دنبال حامی باشند . \n\nبه گزارش فکرشهر، معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان امروز در جمع مسوولان هیات های ورزشی استان گفت: نباید انتظار داشت که وزارت ورزش و جوانان هزینه هیات های ورزشی را پرداخت کند ، این کار از عهده وزارتخانه برنمی آید بنابراین هیات ها باید به فکر جذب حامی و کمک گرفتن از بخش خصوصی باشند.
کد خبر: ۱۶۷۶۴
سه‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

فکرشهر: هیات های ورزشی برای انجام فعالیت‌های خود به دنبال حامی باشند . 

\n\n

به گزارش فکرشهر، معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان امروز در جمع مسوولان هیات های ورزشی استان گفت: نباید انتظار داشت که وزارت ورزش و جوانان هزینه هیات های ورزشی را پرداخت کند ، این کار از عهده وزارتخانه برنمی آید بنابراین هیات ها باید به فکر جذب حامی و کمک گرفتن از بخش خصوصی باشند.

\n\n

امیررضا خادم با اشاره به ضرورت واگذاری اماکن ورزشی به هیات ها افزود: این قانون مصوب مجلس است و باید اماکن ورزشی در اختیار هیات ها قرار گیرد تا آنها نیز با کسب درآمد از این اماکن ، بخشی از این درآمد را به خزانه تحویل دهند.

\n\n

به نوشته ی  خبرگزاری صداوسیما، وی درباره تیم های قدیمی شاهین و ایرانجوان بوشهر هم گفت: برای حمایت از این تیم های فوتبال نباید به فکر کمک های دولت باشیم و اگر این کار صورت گیرد، دیگر این تیم ها خصوصی نیستند.

\n\n

خادم همچنین به این نکته اشاره کرد که اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در زمینه فعالیت های نجام گرفته جزء سه استان برتر کشور است.

\n\n

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اختصاص یک درصد از اعتبارات هر دستگاه به ورزش به تصویب رسیده و دستگاه ها موظف به اجرای آن هستند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر