دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: 54 درصد اعضای کتابخانه های استان بوشهر را زنان تشکیل می‌دهند.\n\nبه گزارش فکرشهر، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: 74 کتابخانه در استان داریم که 12 کتابخانه از این تعداد، مشارکتی هستند. یعنی ساختمانشان متعلق به افراد است اما اداره آن به عهده ماست.\n\nسید علی هاشمی در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما افزود: 29 هزار نفر در کتابخانه های استان عضویت دارند که 54 درصد آنها زن و 46 درصد مرد هستند.\n\nوی ادامه داد: اعضای کتابخانه ها کتاب‌های ادبیات، مذهبی و کمک درسی را بیش از دیگر کتاب‌ها امانت می‌گیرند.
کد خبر: ۱۶۸۰۲
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۸

فکرشهر: 54 درصد اعضای کتابخانه های استان بوشهر را زنان تشکیل می‌دهند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: 74 کتابخانه در استان داریم که 12 کتابخانه از این تعداد، مشارکتی هستند. یعنی ساختمانشان متعلق به افراد است اما اداره آن به عهده ماست.

\n\n

سید علی هاشمی در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما افزود: 29 هزار نفر در کتابخانه های استان عضویت دارند که 54 درصد آنها زن و 46 درصد مرد هستند.

\n\n

وی ادامه داد: اعضای کتابخانه ها کتاب‌های ادبیات، مذهبی و کمک درسی را بیش از دیگر کتاب‌ها امانت می‌گیرند.

\n\n

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر با اشاره به وجود 24 هزار متربع فضای کتابخانه ای در استان و نگهداری 830 هزار نسخه کتاب در آنها افزود: استان بوشهر در زمینه فضای کتابخانه ای رتبه 11، منابع موجود در کتابخانه ها رتبه 9 و تعداد اعضا رتبه 21 را در کشور دارد.

\n\n

هاشمی با بیان این که صد کتابدار در کتابخانه های استان کار می‌کنند، گفت: قرار است 17 کتابدار جدیدکه در آزمون پذیرفته شده‌اند به این تعداد افزوده شوند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر