جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هر چه به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک تر می شویم، حجم تبلیغات و برخی بد اخلاقی ها برای تخریب یک کاندیدا در حوزه ای مشخص بیشتر می شود. در جدید ترین این تخریبات...
کد خبر: ۱۶۸۱۵
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹

فکرشهر: هر چه به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک تر می شویم، حجم تبلیغات و برخی بد اخلاقی ها برای تخریب یک کاندیدا در حوزه ای مشخص بیشتر می شود. در جدید ترین این تخریبات، برخی اشخاص، گروه ها و سایت های خبری وابسته به آنان؛ به تخریب یکی از چهره های سیاسی و مطرح استان و رییس ستاد دکتر روحانی در استان بوشهر ـ یعنی محمدباقر سعادت ـ اقدام کرده اند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، این اقدامات اشخاص مغرض، با واکنش ستادهای انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان بوشهر مواجه شده است و آنان با صدور بیانیه ای، چنین اقداماتی را محکوم کرده و اتحاد و همدلی حامیان دولت را خواستار شده اند.

\n\n

در متن این بیانیه آمده است:

\n\n

به نام خدا
\n 
\nبا نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات و گرم شدن فضای انتخاباتی، متاسفانه شاهد برخی بی اخلاقی هایی بوده و هستیم که در چند دوره اخیر، اگر نه بی سابقه، لااقل کم سابقه بوده است.
\nاخیرا بعضی از گروه ها، سایت های خبری و اشخاص، با قصد تخریب آقای محمدباقر سعادت، رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان بوشهر، حکمی را به نام جبهه تدبیر و توسعه در فضای مجازی منتشر نموده اند که لازم دیدیم در این زمینه نکاتی را یادآور شویم:
\n 
\n1 . با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه خواهیم شد این جبهه نه تنها هیچ نسبت یا ارتباط تشکیلاتی با دولت دکتر روحانی نداشته اند و صرفا یک سوء استفاده و کپی برداری ناشیانه از شعار دولت تدبیر و امید است؛ بلکه اعضا و حتی زعمای این جبهه نیز به هیچ عنوان شناخته شده نبوده و یک نگاه سطحی به این حکم نشان می دهد اصولا فاقد شهرت و شناسنامه سیاسی می باشند.

\n\n

2 . بیش از دو ماه قبل این جبهه بدون هماهنگی با آقای سعادت و کاملا خودسرانه حکمی مبنی بر دبیری و ریاست شورای مرکزی جبهه به نام آقای سعادت صادر می کند. جالب اینکه در اولین نشست اعضای این جبهه با آقای سعادت، آن ها به صراحت و بدون هیچ پرده پوشی هدف خود را فعالیت مالی و اقتصادی، خصوصا انجام فعالیت های اقتصادی در گمرک بوشهر عنوان می نمایند که بدیهی است با مخالفت آقای سعادت مواجه شده و آقای سعادت از پذیرفتن حکم صادر شده سر باز می زند.

\n\n

3 . پس از انتخاب دکتر روحانی در خرداد 92، با دستور شخص ریاست جمهور، آقای محمدباقر نوبخت مسئولیت سامان دهی ستادهای روحانی را در قالب کانون های مشورتی توسعه استان ها در کشور به عهده می گیرد و در اولین نشست جهت تعیین هیئت رئیسه، آقای سعادت جزء یکی از هفت نفر هیئت موسس انتخاب می گردند و پس از آن نیز حکم ریاست مجمع مشورتی توسعه استان بوشهر توسط معاون رئیس جمهور آقای نوبخت به نام آقای سعادت صادر می گردد.

\n\n

شایان ذکر است مجمع مشورتی توسعه استان بوشهر فعال بوده و اخیرا فعالیت خود را در همه ی شهرستان های استان نیز شروع نموده است.
\n 
\nدر پایان بار دیگر همه ی افراد و گروه ها را ـ به ویژه با نزدیک شدن به فضای انتخابات ـ به رعایت اخلاق سیاسی دعوت نموده و خواهان اتحاد هر چه بیشتر حامیان دولت در استان بوشهر می باشیم.
\n 
\nستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در استان بوشهر

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر