يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر از برگزاری طرح موتورسواران ایمن در 52 روستای استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمیدرضا علم بعد از ظهر امروز در آیین اهدای کلاه ایمنی به جوانان روستای بخش بوشکان و ارم در دشتستان اظهار داشت: اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر در راستای ایجاد ایمنی در جاده‌های استان بوشهر از تمام ظرفیت و توانمندی خود بهره برده است.
کد خبر: ۱۶۸۲۵
پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۳

فکرشهر: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر از برگزاری طرح موتورسواران ایمن در 52 روستای استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمیدرضا علم بعد از ظهر امروز در آیین اهدای کلاه ایمنی به جوانان روستای بخش بوشکان و ارم در دشتستان اظهار داشت: اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر در راستای ایجاد ایمنی در جاده‌های استان بوشهر از تمام ظرفیت و توانمندی خود بهره برده است.

\n\n

وی افزود: نصب دوربین‌های کنترل سرعت در جاده‌های مختلف استان به ویژه در محورهای پرترافیک و اجرای پروژه‌های مختلف به منظور افزایش ایمنی مردم و جلوگیری از وقوع تصادفات و وارد آمدن خسارات انجام شده است.

\n\n

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: تلاش بسیار زیادی برای نهادینه کردن فرهنگ صحیح موتورسواری در سطح استان بوشهر انجام داده‌ایم و طی چند سال اخیر بیشتر برنامه‌های ما در راستای استفاده صحیح و مناسب از وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت است.

\n\n

علم تصریح کرد: بر اساس آمار و ارقام موجود، کمتر از نیمی از تصادفات و تلفات جاده‌ای در استان بوشهر را حوادث مربوط به موتورسیکلت‌ها تشکیل می‌دهند که باید چاره‌ای اساسی برای این مسئله اندیشیده شود.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی بیان کرد: سرکشی به روستاهای مختلف در استان بوشهر به منظور دیدار چهره به چهره با جوانان و ارائه آموزش‌های اساسی رانندگی موتورسیکلت انجام می‌شود و بدون تردید این آموزش‌ها، تاثیر بسزایی در کاهش تلفات دارد.

\n\n

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر از برگزاری طرح موتورسواران ایمن در 52 روستای استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در سال‌های اخیر تاکنون در سطح 52 روستای استان بوشهر، طرح موتورسواران ایمن با کیفیت مطلوبی برگزار شده و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر