يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: یادواره 212 شهید شهرستان گناوه و شهدای زن به مناسبت هفته بسیج با استقبال گسترده و باشکوه مردم در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) گناوه پنجشنبه شب در این آیین گفت: شهدا زندگان جاویدی هستند و در پیشگاه خداوند متعال اجر و قرب والای آنان وصف ناشدنی است.\n\nحجت الاسلام محمود اسدی افزود: ولایتمداری و ولایت پذیری از ویژگی های بارز و برجسته شهیدان است و پیام خون آنان اطاعت کردن و در مسیر ولایت فقیه قرار گرفتن است.
کد خبر: ۱۶۸۴۳
جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۴

فکرشهر: یادواره 212 شهید شهرستان گناوه و شهدای زن به مناسبت هفته بسیج با استقبال گسترده و باشکوه مردم در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) گناوه پنجشنبه شب در این آیین گفت: شهدا زندگان جاویدی هستند و در پیشگاه خداوند متعال اجر و قرب والای آنان وصف ناشدنی است.

\n\n

حجت الاسلام محمود اسدی افزود: ولایتمداری و ولایت پذیری از ویژگی های بارز و برجسته شهیدان است و پیام خون آنان اطاعت کردن و در مسیر ولایت فقیه قرار گرفتن است.

\n\n

\n\n

وی ادامه داد: در وصیت های شهیدان به مردم توصیه شده تا همواره پشتیبان ولایت باشند و امام و رهبر خودرا تنها نگذارند.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، اسدی اظهار کرد: در جامعه تنها نباید نام شهید بر زبان جاری شود بلکه باید خواسته و وصایای آنان زنده نگه داشته و عملی شود.

\n\n

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) گناوه به نقش سازنده مادران در دوران دفاع مقدس و اکنون اشاره کرد و گفت: شهدایی که در راه خدا مجاهدت و جان خود را فدا کردند مدیون مادرانی است که فرزندان خودرا انقلابی و ولایی تربیت کردند.

\n\n

\n\n

خاطره گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس و اجرای قطعه های انقلابی و حماسی توسط رزم نوازان منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر از دیگر برنامه های این یادواره بود.

\n\n

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر 212 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم میهن و انقلاب کرده است.

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر