يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار شهرستان دیر گفت: کار ساماندهی و فعالیت 40 شناور تجاری در بندر دیر، با برنامه‌ریزی‌های اجرایی و تعیین وظایف از سوی تعاونی لنج‌داران، اجرا می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمزه اعتماد اظهار داشت: با رونق تجارت در بندر دیر آمار شناورهای باری از 80 فروند به 180 فروند رسیده است که 40 فروند شناور دیگر نیز متقاضی فعالیت تجاری در این بندر هستند.
کد خبر: ۱۶۸۴۴
جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۵

فکرشهر: فرماندار شهرستان دیر گفت: کار ساماندهی و فعالیت 40 شناور تجاری در بندر دیر، با برنامه‌ریزی‌های اجرایی و تعیین وظایف از سوی تعاونی لنج‌داران، اجرا می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمزه اعتماد اظهار داشت: با رونق تجارت در بندر دیر آمار شناورهای باری از 80 فروند به 180 فروند رسیده است که 40 فروند شناور دیگر نیز متقاضی فعالیت تجاری در این بندر هستند.

\n\n

وی افزود: با توجه به اینکه تاکنون از سوی اداره بندر و دریانوردی هیچ‌گونه مجوزی برای فعالیت 40 شناور خریداری‌ شده صادر نشده بود با حضور مسئولان اداره کل بندرها و دریانوردی استان بوشهر و شهرستان دیر مشکل ساماندهی، پهلوگیری و صدور مجوز فعالیت 40 فروند شناور صفاری برطرف شد.

\n\n

اعتماد به فارس گفت: با آغاز عملیات لایروبی موج‌شکن تجاری دیر و خارج کردن دوبه حسن، با هماهنگی‌های صورت گرفته با مرزبانی، تخلیه بار در موج‌شکن روستای الی شمالی انجام خواهد شد.

\n\n

فرماندار شهرستان دیر خاطرنشان کرد: بر اساس تصویب کارگروه شیلات این استان از محل منابع صندوق توسعه ملی به مالکان هر شناور صیادی سوخته در اسکله بندر دیر چهار میلیارد ریال وام پرداخت می‌شود.

\n\n

اعتماد بابیان اینکه در اسکله صیادی دیر بیش از 350 موتورلنج، کشتی و قایق صیادی فعالیت می‌کنند افزود: این اسکله در سال 1375 با ظرفیت 75 شناور صیادی به بهره‌برداری رسیده است که حضور بیش از ظرفیت شناورها در این اسکله مشکلاتی را به وجود آورده است.

\n\n

فرماندار شهرستان دیر اظهار داشت:عملیات خارج‌سازی شناورهای سوخته از عمق دریا در اسکله بندر دیر با همکاری شرکت متانول، شهرداری دیر، شیلات و اداره بندر به پایان رسید که بخشی از مشکل تردد و پهلوگیری شناورها در این بندر برطرف شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر