شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر کلمه خواستار احداث مجتمع فرهنگی هنری در شهر کلمه شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، منصور خرم جمعه‌شب در نشست بررسی مشکلات بخش بوشکان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهری در کلمه اولویت مهمی است که انتظار داریم تمامی مسئولان امر به آن توجه داشته باشند.\n\nرئیس شورای اسلامی شهر کلمه خاطرنشان کرد: گازرسانی به شهر کلمه از طرح‌های ارزشمندی است که با پیگیری نماینده محترم و مسئولان شهرستان محقق شده است.
کد خبر: ۱۶۸۵۷
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۶

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر کلمه خواستار احداث مجتمع فرهنگی هنری در شهر کلمه شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، منصور خرم جمعه‌شب در نشست بررسی مشکلات بخش بوشکان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهری در کلمه اولویت مهمی است که انتظار داریم تمامی مسئولان امر به آن توجه داشته باشند.

\n\n

رئیس شورای اسلامی شهر کلمه خاطرنشان کرد: گازرسانی به شهر کلمه از طرح‌های ارزشمندی است که با پیگیری نماینده محترم و مسئولان شهرستان محقق شده است.

\n\n

خرم، بیان داشت: خط لوله گاز به شهر کلمه منتقل شده و در دهه فجر در آئینی با حضور مسئولان شاهد روشن شدن مشعل گاز در این شهر خواهیم بود.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی اضافه کرد: نبود امکانات ورزشی برای بانوان از مشکلاتی است که شهر کلمه سال‌ها است از آن رنج می‌برد و از مسئولان درخواست داریم برای احداث سالن ورزشی بانوان در کلمه برنامه‌ریزی کنند.

\n\n

این مسئول اذعان داشت: احداث سد و حفر چاه آب شرب از نیازهای مهم کلمه است و انتظار داریم مسئولان استانی در زمانی کوتاه به این خواسته‌ها پاسخ دهند.

\n\n

رئیس شورای اسلامی شهر کلمه عنوان کرد: خط انتقال 132 کیلو ولت برق کلمه سال گذشته کلنگ‌زنی شد، ولی تاکنون اقدامی برای اجرای این طرح صورت نگرفته است.

\n\n

خرم، با تاکید بر ضرورت احداث مجتمع فرهنگی در کلمه گفت: احداث مجتمع فرهنگی هنری کلمه از مطالبات جوانان این شهر است و بارها این خواسته را با مسئولان در میان گذاشته‌ایم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر