يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: تجلیل از برترین های مسابقات قرآنی مدهامتان امروز(۱ آذر) در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، نفرات برتر این مسابقات، کمیته داوران در بخش های مختلف، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر و جمعی از فعالان قرآنی استان در این آیین حضور داشتند. \n\nاین مراسم با قرائت قرآن نفر اول بخش قرائت این مسابقات آغاز شد.
کد خبر: ۱۶۹۰۷
يکشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

فکرشهر: تجلیل از برترین های مسابقات قرآنی مدهامتان امروز(۱ آذر) در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، نفرات برتر این مسابقات، کمیته داوران در بخش های مختلف، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر و جمعی از فعالان قرآنی استان در این آیین حضور داشتند. 

\n\n

این مراسم با قرائت قرآن نفر اول بخش قرائت این مسابقات آغاز شد.

\n\n

شبستان در ادامه نوشت: سخنرانی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، قرائت بیانیه هیئت داوران، اهدای لوح تقدیر به نفرات برتر این جشنواره از برنامه های این آیین بود.
\n 
\nنفرات برتر این مسابقات در رشته های مختلف در رشته قرائت 1- محمدجماله 2- سیدوحید حسینی 3-محمدمهدی انگالیان، در رشته ترتیل ۱- حامدیوسفی 2-حمیدشجاعی 3- رضازیارتی، در رشته اذان 1-صادق غریبی 2- محمدمهدی انگالیان 3- حامدیوسفی، در رشته های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء و حفظ ۱۰ جزء به ترتیب محمدانگشبه، عبدالعزیزکمالی، میلادمیگلی و در رشته های حفظ خواهران کل و ۲۰ جز به ترتیب میناصلواتی و سکینه زیرایی و در رشته صحیح خوانی نماز هم 1- فرهاد حسنی 2- حسین احمدی 3- محمدجوادگرگین حائز رتبه های برتر شدند.

\n\n

نماز جماعت ظهر و عصر هم به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اقامه شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر