يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون حقوقی رئیس‌جمهور از تشکیل کمیته حقیقت یاب حادثه منا خبر داد و گفت: پیگیر پرداخت غرامت به خانواده قربانیان هستیم.\nبه گزارش فکرشهر، الهام امین‌زاده صبح دوشنبه در فرودگاه بوشهر در جمع خبرنگاران در ارتباط با برنامه‌های خود در بوشهر اظهار داشت: در سفر به بوشهر برنامه‌های مختلف از جمله نشست با جامعه حقوقی، مسئولان و مدیران حقوقی دستگاه‌ها و نشست با جامعه دانشگاهی را در برنامه داریم.
کد خبر: ۱۶۹۴۱
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲

فکرشهر: معاون حقوقی رئیس‌جمهور از تشکیل کمیته حقیقت یاب حادثه منا خبر داد و گفت: پیگیر پرداخت غرامت به خانواده قربانیان هستیم.
\nبه گزارش فکرشهر، الهام امین‌زاده صبح دوشنبه در فرودگاه بوشهر در جمع خبرنگاران در ارتباط با برنامه‌های خود در بوشهر اظهار داشت: در سفر به بوشهر برنامه‌های مختلف از جمله نشست با جامعه حقوقی، مسئولان و مدیران حقوقی دستگاه‌ها و نشست با جامعه دانشگاهی را در برنامه داریم.

\n\n

وی از بررسی پرونده‌های حقوقی راکد در بوشهر خبر داد و اضافه کرد: پرونده‌های حقوقی راکد دستگاه‌های اجرایی که در گذشته در تهران بررسی می‌شد، برای نخستین بار در کشور، در استان بوشهر بررسی و حکم لازم صادر می‌‌شود.

\n\n

معاون حقوقی رئیس‌جمهور بیان کرد: یکی از موضوعاتی که دولت به صورت ویژه در پی تحقق آن است، دفاع از اموال بیت‌المال و دولتی است که باید به این موضوع توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

\n\n

وی تصریح کرد: همه استانداران باید برای انعقاد قراردادهای دولتی کارشناس و مسئول حقوقی در کنار خود داشته باشند تا شاهد بروز مشکل برای بستن اینگونه قراردادها نباشیم.

\n\n

امین‌زاده ادامه داد: استاندار بوشهر دارای تخصص در زمینه حقوق است و این موضوع سبب می‌شود که شاهد بروز مشکلات حقوقی در قراردادهای دولتی در این استان نباشیم.

\n\n

وی در ارتباط با حادثه منا در کشور عربستان نیز گفت: متاسفانه در این حادثه تعداد زیادی از حجاج جان باختند که برای بررسی ابعاد این حادثه کمیته حقیقت‌یاب به زودی تشکیل خواهد شد.

\n\n

معاون حقوقی رئیس‌جمهور از بررسی ابعاد مختلف حادثه منا خبر داد و افزود: با همکاری سازمان حج و زیارت و وزارت‌ امور خارجه هماهنگی لازم برای بررسی ابعاد این حادثه صورت گرفته است.

\n\n

امین‌زاده با اشاره به آخرین پیگیری‌ها در این مورد اضافه کرد: پیگیر هستیم تا غرامت مورد نظر به خانواده قربانیان حادثه منا را پرداخت کنیم.

\n\n

معاون حقوقی رئیس‌جمهور در سفر یک روزه به استان بوشهر صبح امروز وارد فرودگاه بوشهر شد و پس از استقبال مسئولان در فرودگاه از وی، با حضور در گلزار شهدای بوشهر به مقام شهدا ادای احترام کرد.

\n\n

منبع: مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر