دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئولان و شهروندان شبانکاره بوشهر می گویند: هم اکنون به علت فرسوده بودن لوله ها و شکستی مکرر، بخش عمده آب موجود در شبکه های آبرسانی این شهر هدر می رود و نوسازی فوری شبکه ها نیاز ضروری است.\n\nبه گزارش فکرشهر، به گفته شهروندان شبانکاره روزانه درنقاط مختلف این شهر چندین شکستگی لوله های شبکه آبرسانی رخ می دهد و باعث می شود تا آب زیادی هدر برود و باعث افت فشار و کمبود آب در نقاط دیگر شهر شود.\n\nمحسن عباسی یکی از شهروندان شبانکاره ای به ایرنا گفت: در خیابان شهدای این شهر بیش از یکماه از که لوله شکسته و خیابان پر از آب است اما نسبت به ترمیم آن اقدامی نمی شود.
کد خبر: ۱۶۹۴۷
سه‌شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۳

فکرشهر: مسئولان و شهروندان شبانکاره بوشهر می گویند: هم اکنون به علت فرسوده بودن لوله ها و شکستی مکرر، بخش عمده آب موجود در شبکه های آبرسانی این شهر هدر می رود و نوسازی فوری شبکه ها نیاز ضروری است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، به گفته شهروندان شبانکاره روزانه درنقاط مختلف این شهر چندین شکستگی لوله های شبکه آبرسانی رخ می دهد و باعث می شود تا آب زیادی هدر برود و باعث افت فشار و کمبود آب در نقاط دیگر شهر شود.

\n\n

محسن عباسی یکی از شهروندان شبانکاره ای به ایرنا گفت: در خیابان شهدای این شهر بیش از یکماه از که لوله شکسته و خیابان پر از آب است اما نسبت به ترمیم آن اقدامی نمی شود.

\n\n

وی اضافه کرد: این وضعیت باعث شده تا علاوه بر هدر رفت آب مشکلات نظیر آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد مردم از این خیابان ایجاد شود.

\n\n

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شبانکاره نیز گفت: هر روز در چندین نقطه از شهر لوله های آب دچار شکستگی می شود و اسفالت معابر و کوچه ها را تخریب می کند.

\n\n

محمود دهدشتی افزود: در این ارتباط مکاتبه هایی با مسئولان مربوط صورت گرفته است اما آنها نیز به دلیل مشکلات و کمبودهایی که از لحاظ امکاناتی دارند نتوانسته اند این مشکلات را برطرف کنند.

\n\n

رئیس اداره آب و فاضلاب شبانکاره با تایید وجود مشکلات شکستگی مکرر لوله ها گفت: علت این وضعیت فرسودگی لوله های شبکه آبرسانی شهر است که عمر آنها زیاد و مربوط به 20سال پیش است.

\n\n

ناصر خرمدل افزود: همچنین استاندارد نبودن لوله های قدیمی نیز یکی دیگر از عوامل شکستگی مکرر آنهاست.

\n\n

وی دلیل طولانی شدن ترمیم شکستگی لوله ها متعدد بودن آنها و نداشتن امکانات، تجهیزات و ماشین آلات از جمله بیل مکانیکی و عمق زیاد کانال های شبکه آبرسانی عنوان کرد.

\n\n

خرمدل ادامه داد: امسال درخواست ما برای ترمیم شبکه آبرسانی در شهر شبانکاره هفت کیلومتر بوده که تاکنون محقق نشده است و درصورتی که اعتبار چهار کیلومتر از این میزان را به ما بدهند، مشکل برطرف می شود.

\n\n

وی گفت: هم اکنون با همکاری بخشداری و آب و فاضلاب روستایی بیل مکانیکی برای ترمیم شبکه ها را تامین می کنیم و از هدر رفت بیشتر آب جلوگیری می شود.

\n\n

خرمدل خواستار حل مشکل کمبودهای اداره آب و فاضلاب شهر شبانکاره شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر