دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کودکان زیر 10 سال هم زیر پوشش خدمات سوادآموزی قرار می‌گیرند.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از خبرگزاری صداوسیما، براساس مصوبه دولت معاونت سواد آموزی اداره‌های کل آموزش و پرورش، موظف به ارائه خدمات به کودکان زیر 10 سال در معرض آسیب های اجتماعی شده‌اند. پیش از این برنامه منسجمی برای آموزش این کودکان وجود نداشت.
کد خبر: ۱۶۹۶۸
سه‌شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۴

فکرشهر: کودکان زیر 10 سال هم زیر پوشش خدمات سوادآموزی قرار می‌گیرند.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از خبرگزاری صداوسیما، براساس مصوبه دولت معاونت سواد آموزی اداره‌های کل آموزش و پرورش، موظف به ارائه خدمات به کودکان زیر 10 سال در معرض آسیب های اجتماعی شده‌اند. پیش از این برنامه منسجمی برای آموزش این کودکان وجود نداشت.

\n\n

معاون سوادآموزی استان بوشهر گفت: تا قبل از این، وظیفه باسواد کردن افراد 10 تا 49 ساله به عهده معاونت‌های سواد آموزی بود و کودکان زیر 10 سال زیر پوشش خدمات سوادآموزی قرار نمی‌گرفتند، ولی با مصوبه دولت معاونت‌های سواد آموزی‌ موظف شده‌اند که به کودکان زیر 10 سال که در معرض آسیب های اجتماعی هستند، خدمات ارائه دهند.

\n\n

غلامرضا دانش فر افزود: این برنامه با همکاری سازمان‌های مردم نهاد اجرا می‌شود و ما نیز از نظر مالی و تامین نیروی آموزش دهنده، به آنها کمک می‌کنیم.

\n\n

وی با اشاره به این که به ازای هر دانش آموز 700 هزار تومان اعتبار در اختیار این سازمان‌ها قرار می‌گیرد،گفت: تا کنون دو سازمان مردم نهاد یکی در بوشهر و دیگری در دشتستان برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده اند و امیدواریم که سازمان‌های دیگر هم از طرح استقبال کنند.

\n\n

وی یادآور شد: خانواده ها در این مورد نقش بسیار مهمی دارند و باید برای نجات کودکان زیر 10 ساله خود که در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند، با آموزش دهندگان سوادآموزی همکاری تنگاتنگی داشته باشند تا این مشکل در آینده حل شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر