جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس برنامه مادران باردار واحد سلامت خانواده در گفتگویی با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان از راه اندازی کلاس های آمادگی برای زایمان فیزیولوژیک(طبیعی) در بخش آبپخش خبر داد.\n\nطبق دستورالعمل معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بر لزوم راه اندازی کلاس آمادگی در بخش های مختلف شهرستان دشتستان ، با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان و مرکز بهداشتی و درمانی آبپخش ، کلاس آمادگی برای زایمان طبیعی در این بخش راه اندازی گردید.
کد خبر: ۱۷۰۴۴
پنجشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۸

فکرشهر: کارشناس برنامه مادران باردار واحد سلامت خانواده در گفتگویی با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان از راه اندازی کلاس های آمادگی برای زایمان فیزیولوژیک(طبیعی) در بخش آبپخش خبر داد.

\n\n

طبق دستورالعمل معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بر لزوم راه اندازی کلاس آمادگی در بخش های مختلف شهرستان دشتستان ، با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان و مرکز بهداشتی و درمانی آبپخش ، کلاس آمادگی برای زایمان طبیعی در این بخش راه اندازی گردید.

\n\n

لیلا بهادرخواه افزود: هدف ما از اه اندازی  این کلاسها ،ترویج زایمان فیزیولوژیک وختم حاملگی  بدون خطر برای مادر و نوزاد می باشد.

\n\n

\n\n

وی همچنین اضافه کرد،مادران باردار از هفته بیستم  بارداری به بعد می توانند در کلاسهای آمادگی زایمان شرکت نمایند و با مهارتها و روش های مختلفی برای آماده شدن جهت زایمان فیزیولوژیک آشنا می شوند.

\n\n

 وی یادآور شد: مادران باردار شهرآبپخش و حومه و همچنین شهر های سعدآباد،شبانکاره و روستاهای بنارآزادگان و زیارت می توانند برای شرکت در کلاسهای آمادگی برای زایمان به این مرکز مراجعه نمایند.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر