دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: درآستانه هفتم آذر روز نیروی دریایی چهارشنبه درآیینی با حضور فرماندهان کل و نیروی دریایی ارتش بهره برداری از بالگرد آر اچ که به اژدهای دریایی معروف است بهره برداری شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرآنلاین، فرمانده فنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین بهره برداری از چند پروژه نیروی دریایی در بوشهر با بیان اینکه  یکی  پروژه های مهمی که امروز در این استان به بهره برداری رسید حوض شناور 800 تنی بود، اظهار داشت: این حوض پس از تعویض 200 تن فولاد دریایی  و تعمییردر 350 سرفصل طی دو سال امروز آماده بهره برداری مجدد شد.
کد خبر: ۱۷۰۴۵
پنجشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۹

فکرشهر: درآستانه هفتم آذر روز نیروی دریایی چهارشنبه درآیینی با حضور فرماندهان کل و نیروی دریایی ارتش بهره برداری از بالگرد آر اچ که به اژدهای دریایی معروف است بهره برداری شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرآنلاین، فرمانده فنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین بهره برداری از چند پروژه نیروی دریایی در بوشهر با بیان اینکه  یکی  پروژه های مهمی که امروز در این استان به بهره برداری رسید حوض شناور 800 تنی بود، اظهار داشت: این حوض پس از تعویض 200 تن فولاد دریایی  و تعمییردر 350 سرفصل طی دو سال امروز آماده بهره برداری مجدد شد.

\n\n

\n\n

وی از الحاق دو فروند بالگرد به منطقه دوم نیروی دریایی ارتش خبر داد و افزود: بالگرد RH معروف به اژدهای دریایی است که در ماموریت های انتقال نفرات، گارد ساحلی، امداد و نجات دریایی، گشت خطوط و آمبولانس دریایی،عملیات آبی و خاکی استفاده می شود.

\n\n

فرمانده فنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه  تعمیر  این بالگردها 68 ماه به طول انجامیده است، گفت: این تعمییر توسط صنایع پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران و با همکاری متخصصان هوا دریا نیروی دریایی انجام شده است .

\n\n

دریادار دوم عباس زمینی با اشاره به ساخت سازه‌ شبیه‌ساز تمرینات کنترل صدمات افزود: ساخت شبیه ساز تمرینات کنترل صدمات  به دانشجویان و فرماندهان نیروی دریایی ارتش  جهت فراگیری انواع آموزش‌های کنترل صدمات شناورهای دریایی کمک می کند.

\n\n

وی با اشاره به اینکه یکی از پروژه های راه اندازی شده در بوشهر به مناسبت روز نیروی دریایی به راه اندازی مدرسه چتر بازی در  مرکز این استان خبرداد و بیان کرد:  از دیگر طرح های به بهره برداری رسیده در این استان میتوان به  موتورهای اصلی ناوهای موشک‌انداز، افتتاح مراکز آموزش تخصص سطحی و هوایی و تعمیر اساسی سامانه رانش یگان‌های یدک‌کش اشاره کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر