سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: مدیرکل محیط زیست استان بوشهر از اجرای طرح حمایت از مدرسه زیست‌محیطی سفیران سبز در جنوب استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، حسین دلشب در بازدید از شهرستان عسلویه اظهار داشت: عسلویه از شهرستان‌های مهم در استان و کشور به شمار می‌رود و در راستای حمایت از محیط زیست در این شهرستان اهتمام خاصی خواهیم داشت.\n\nوی افزود: اداره کل محیط زیست استان بوشهر در شهرستان‌های 10 گانه در راستای اجرای طرح‌های زیست‌محیطی اقدام کرده و امیدوار هستیم بتوانیم وظایف خود را در قبال محیط زیست به خوبی انجام دهیم.
کد خبر: ۱۷۱۳۱
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۳

فکرشهر: مدیرکل محیط زیست استان بوشهر از اجرای طرح حمایت از مدرسه زیست‌محیطی سفیران سبز در جنوب استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، حسین دلشب در بازدید از شهرستان عسلویه اظهار داشت: عسلویه از شهرستان‌های مهم در استان و کشور به شمار می‌رود و در راستای حمایت از محیط زیست در این شهرستان اهتمام خاصی خواهیم داشت.

\n\n

وی افزود: اداره کل محیط زیست استان بوشهر در شهرستان‌های 10 گانه در راستای اجرای طرح‌های زیست‌محیطی اقدام کرده و امیدوار هستیم بتوانیم وظایف خود را در قبال محیط زیست به خوبی انجام دهیم.

\n\n

مدیرکل محیط زیست استان بوشهر خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های زیست‌محیطی با همکاری فعالان محیط زیست در مناطق مختلف انجام می‌شود و اداره کل محیط زیست از هیچ تلاشی برای این مهم فروگذار نمی‌کند.

\n\n

دلشب از اجرای طرح حمایت از مدرسه زیست‌محیطی سفیران سبز در جنوب استان بوشهر خبر داد و گفت: این طرح آموزشی با همکاری انجمن نبض زمین در شهرستان کنگان و عسلویه در حال برگزاری است.

\n\n

وی بیان کرد: اجرای طرح حمایت از جبیر استان بوشهر نیز از دیگر طرح‌های مهم حوزه محیط زیست در استان است که با همکاری واحدهای صنعتی به عنوان طرح مسئولیت اجتماعی صنعت در توسعه پایدار انجام شده است.

\n\n

مدیرکل محیط زیست استان بوشهر ابراز داشت: طرح حمایت و حفاظت از گونه‌های آندومیک با همکاری واحدهای صنعتی نیز از جمله طرح‌های موفق در حوزه محیط زیست است که با کیفیت خوبی اجرا می‌‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر