جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش جم از را‌ه‌اندازی پژوهش‌سرای دانش‌آموزی و انجمن‌های پژوهشی معلمان جم خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید علیرضا سجادی صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: تقویت زیرساخت‌های آموزشی در شهرستان جم از مهم‌ترین اولویت‌هاست و در این مسیر نهایت توان و ظرفیت موجود را به کار می‌بندیم.\n\nوی افزود: کیفیت بخشیدن به سطح تعلیم و تربیت و اجرای طرح‌های مختلف آموزشی در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به نتایج مورد نظر برسیم.
کد خبر: ۱۷۱۴۲
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۹

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش جم از را‌ه‌اندازی پژوهش‌سرای دانش‌آموزی و انجمن‌های پژوهشی معلمان جم خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید علیرضا سجادی صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: تقویت زیرساخت‌های آموزشی در شهرستان جم از مهم‌ترین اولویت‌هاست و در این مسیر نهایت توان و ظرفیت موجود را به کار می‌بندیم.

\n\n

وی افزود: کیفیت بخشیدن به سطح تعلیم و تربیت و اجرای طرح‌های مختلف آموزشی در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به نتایج مورد نظر برسیم.

\n\n

مدیر آموزش و پرورش جم از اجرای طرح معلم پژوهنده خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح هرساله به منظور نهادینه کردن فرهنگ پژوهش در بین معلمان و در راستای تحقق بخشیدن به اهداف سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت در سطح مدارس به اجرا در می‌آید.

\n\n

سجادی از کسب رتبه برتر معلم شهرستان جم در طرح معلم پژوهنده خبر داد و تصریح کرد: در هجدهمین برنامه معلم پژوهنده از بین مقالات ارسالی به پژوهشگاه معلمان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، معلمان پژوهنده برتر استان معرفی شدند که محمد ابراهیمی دبیر شیمی دبیرستان‌های شهرستان جم موفق به کسب عنوان معلم پژوهنده شد.

\n\n

مدیر آموزش و پرورش جم از را‌ه‌اندازی پژوهش‌سرای دانش‌آموزی و انجمن‌های پژوهشی معلمان جم خبر داد و گفت: با همکاری مسئولین شهرستان، پژوهش‌سرای دانش‌آموزی به زودی در شهرستان جم راه‌اندازی و فعال می‌‌شود.

\n\n

سجادی گفت: با تاکید فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش در راستای تشویق و ترغیب پژوهندگان و مولفین، ضمن دعوت از آنان در جلسات شورای اداری شهرستان، مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

\n\n

منبع: فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر