شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: دومین رویداد کارآفرینی استان بوشهر با عنوان 'استارتاپ کمپ' برگزار شد و گروههای رنت ایت، کلمب و همیار تحصیلی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی بنیاد نخبگان استان بوشهر، در دومین رویداد کارآفرینی بوشهر 100 نفر از کارآفرینان و دانشجویان استان های بوشهر و فارس 44 ایده کارآفرینی مطرح کردند که از بین آنها 10 ایده به مرحله نهایی مسابقه راه پیدا کرد. 
کد خبر: ۱۷۱۵۷
سه‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

فکرشهر: دومین رویداد کارآفرینی استان بوشهر با عنوان 'استارتاپ کمپ' برگزار شد و گروههای رنت ایت، کلمب و همیار تحصیلی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی بنیاد نخبگان استان بوشهر، در دومین رویداد کارآفرینی بوشهر 100 نفر از کارآفرینان و دانشجویان استان های بوشهر و فارس 44 ایده کارآفرینی مطرح کردند که از بین آنها 10 ایده به مرحله نهایی مسابقه راه پیدا کرد. 

\n\n

در مرحله نهایی این رویداد تیم های آسان بار، همیار تحصیلی، کلمب، رنتیس، انیگما، خندگرام، پیکاسو آنلاین، مدی مد، فود استور و ولرم ایده های نوآورانه خود را طی 54 ساعت به مرحله اجرا درآوردند و در نهایت با رأی داوران سه تیم برگزیده انتخاب شدند.

\n\n

\n\n

براساس رای داوران این برنامه گروه رنت ایت با ایده و برنامه ای برای کرایه ابزار آلات صنعتی به مقام نخست رسید واعضای آن شامل الهه میگلی نژاد ، شیرین شریفی، لیدا عباس پور، محبوبه کاویانی، امیر احمدی، روزبه منفرد، علی نویدی، کوروش سعادت طلب، ایمان جاویدان و صدف نگهبان بموفق به دریافت 20 میلیون ریال جایزه، ثبت ایده در پارک علم وفناوری خلیج فارس، اهدای تحصیلات تا سقف 50 میلیون ریال برای اجرایی کردن ایده و راهیابی به مسابقات ملی در تهران شدند.

\n\n

تیم 'کلمب' با ایده سایتی برای حل مشکل تعمیرات داخلی منزل و نظافت که اعضای آن تعدادی نیروی کار متخصص برای حل مشکلات و مزایای آن ضمانت و مشاوره و ارائه سرویس رایگان برای مشتریان دائمی شامل زکیه ابراهیم زاده، هخامنش درخشان، یاسمن رزمپا، آناهیتا خواجه، فاطمه مکی، شهرزاد خواجیان، منیره مشوش، فاطمه منصورزاده، الهام بنیانی، مهین یوسفی، محمد باستین، در جایگاه دوم ایستادند و 10میلیون ریال جایزه و امتیاز ثبت ایده در پارک علم وفناوری خلیج فارس، اهدای تحصیلات تا سقف 50 میلیون ریال برای اجرایی کردن ایده و راهیابی به مسابقات ملی در تهران به آنها اعطا شد.

\n\n

تیم 'همیار تحصیلی' با برنامه کتاب هوشمند و همیار تحصیلی محصلان همراه با آزمون مقام سوم دومین رویداد کارآفرینی بوشهر را از آن خود کرد.

\n\n

همراه تحصیلی برنامه ای برای گوشی است که در آن کتاب های درسی و مورد نیاز دانش آموزان و دانشجویان قرار داده می شود و در پایان هر کتاب، آزمونی قرار داده شده است که محصلان می توانند در آن شرکت کرده و سطح دانسته های خود را بسنجند.

\n\n

\n\n

اعضای این گروه شامل امیر خشنود، سیدوصال دستغیب، محمد حمزه حیدری، سبحان قاید حسینی اهرمی هستند که برنده پنج میلیون ریال جایزه و امتیاز ثبت ایده در پارک علم وفناوری خلیج فارس، اهدای تحصیلات تا سقف 50 میلیون ریال برای اجرایی کردن ایده و راهیابی به مسابقات ملی در تهران شدند.

\n\n

دومین رویداد کارآفرینی بوشهر با عنوان استارتاپ کمپ 3 تا 7 آذر جاری در دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.

\n\n

اولین دوره رویداد کارآفرینی بوشهر با عنوان استارتاپ ویکند در بهمن و اسفند سال 93 در دانشگاه خلیج فارس با حضور 100 شرکت کننده برگزار شده بود. 

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر