شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر گفت: طرح امید اجتماعی هفته آینده با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در بوشهر افتتاح می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، فاطمه دهقانی در نشست هماهنگی آیین افتتاح طرح امید اجتماعی در بوشهر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های بسیار خوبی که در سطح استان اجرا می‌شود، طرح‌های امید اجتماعی است که در زمینه‌های مختلف اجرا می‌شود.\n\nوی اضافه کرد: مراسم افتتاح طرح امید اجتماعی استان بوشهر شنبه هفته آینده در مجتمع ۹ دی بوشهر افتتاح می‌شود که این آئین با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۷۱۹۸
چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۷

فکرشهر: مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر گفت: طرح امید اجتماعی هفته آینده با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در بوشهر افتتاح می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، فاطمه دهقانی در نشست هماهنگی آیین افتتاح طرح امید اجتماعی در بوشهر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های بسیار خوبی که در سطح استان اجرا می‌شود، طرح‌های امید اجتماعی است که در زمینه‌های مختلف اجرا می‌شود.

\n\n

وی اضافه کرد: مراسم افتتاح طرح امید اجتماعی استان بوشهر شنبه هفته آینده در مجتمع ۹ دی بوشهر افتتاح می‌شود که این آئین با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار خواهد شد.

\n\n

مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر از برگزاری کارگاه‌های آموزشی به‌منظور اجرای طرح‌های امید اجتماعی خبر داد و افزود: سازمان‌های مردم نهاد مشارکت مستقیمی در اجرای طرح‌های امید خواهند داشت.

\n\n

وی به برخی از برنامه‌های معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده اشاره کرد و ادامه داد: دکتر شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در سفر به بوشهر با بانوان فرهیخته استان نشستی را خواهند داشت.

\n\n

مشاور امور جوانان استاندار بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: به‌منظور برگزاری مطلوب طرح امید اجتماعی دوره‌های آموزشی با حضور اساتید صاحب نظر از دانشگاه‌های تهران و بوشهر برگزار می‌شود.

\n\n

یونس قیصی‌زاده از برگزاری دوره آموزشی یک‌روزه مربیان طرح امید اجتماعی خبر داد و گفت: فعالان سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر در این دوره‌های آموزشی حضور می‌یابند.

\n\n

طرح امید اجتماعی در شش موضوع اجتماعی و مدنی شامل مهارت اجتماعی، نشاط و شادکامی اجتماعی، شهروند سبز، سلامت اجتماعی، مشارکت اجتماعی، تسهیل‌گری اجتماعی و توانمندسازی سمن‌ها در سراسر استان بوشهر اجرا خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر