يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی دشتی گفت: به علت ایجاد نشدن زیرساخت های لازم در پروژه مسکن مهر در شهر خورموج مرکز این شهرستان ساکنان آنها با سختی و مشقت های فراوانی در این واحدها زندگی می کنند.\r\n
کد خبر: ۱۷۲۲
يکشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱

فکرشهر: سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی دشتیگفت: به علت ایجاد نشدن زیرساخت های لازم در پروژه مسکن مهر در شهر خورموج مرکز این شهرستان ساکنان آنها با سختی و مشقت های فراوانی در این واحدها زندگی می کنند.
به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، یدالله مشتاقی روز یکشنبه درجمع کارکنان و تشکل های کارگری شهرستان دشتی درخورموج افزود: هنوز بیشتر وعده های مسوولان مسکن مهر شهرخورموج تحقق نیافته است و شرکت تعاونی مسکن مهرتوجه چندانی به مشکلات ساکنان این خانه ها ندارند.

وی اضافه کرد: این درحالی است که ساکنان این خانه ها همه از اقشارمحروم و آسیب پذیر جامعه هستند.

مشتاقی ادامه داد: مجتمع های مسکن مهر شهر خورموج فاقد معابرعمومی آسفالت شده و روشنایی معابر و محوطه های عمومی هستند ودر فاز دو این پروژه تاریکی مطلق وجود دارد.

وی بیان کرد: پس از ازچند ماه ازتحویل فاز دو و سه مسکن مهر خورموج هنوز آسانسورهای آن نصب نشده و این وضعیت باعث مشکلات زیادی برای ساکنان بوژه کودکان خردسالان و افراد سالخورده شده است.

مشتاقی گفت: این وضعیت در حالی است که هیچ یک از مدیران شرکت تعاونی مسکن مهر این شهر جوابگوی مردم نیست.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دشتی به مشکل بیکاری در این شهرستان اشاره کرد وافزود: نیروهای تحصیل کرده و جوان بیکار بومی شهرستان حاضر به کار در کارخانه ها و صنایع تولیدی مانند کارخانه گچ و معادن و مرغداری ها نیستند.

مشتاقی خواستار متناسب کردن وضعیت آموزش های فنی وحرفه ای ودانشگاه ها با مراکز تولیدی وکارگری موجود درشهرستان واستان بوشهرشد تا بیش از این بر نیروی بیکار تحصیل کرده افزوده نشود. /ص

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر