يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانوده گفت: طرح های امید اجتماعی با توجه به محورهای تعریف شده و اهدافی که دنبال می کند در چارچوب برنامه ها، شعارها و وعده های رئیس جمهوری است و می تواند دستاوردهایی مهم به دنبال داشته باشد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، شهیندخت مولاوردی روز شنبه درحاشیه افتتاح طرح های امید اجتماعی دربوشهر در گفت وگو با خبرنگاران افزود: بیشتر جامعه طرح های امید اجتماعی را مورد توجه قرار دادند بویژه ه زنان و جوانان با رای بالایی که به این برنامه دادند انتظار خودشان را از تحقق این وعده ها و شعارها اعلام کردند.
کد خبر: ۱۷۲۴۹
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۳

فکرشهر: معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانوده گفت: طرح های امید اجتماعی با توجه به محورهای تعریف شده و اهدافی که دنبال می کند در چارچوب برنامه ها، شعارها و وعده های رئیس جمهوری است و می تواند دستاوردهایی مهم به دنبال داشته باشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، شهیندخت مولاوردی روز شنبه درحاشیه افتتاح طرح های امید اجتماعی دربوشهر در گفت وگو با خبرنگاران افزود: بیشتر جامعه طرح های امید اجتماعی را مورد توجه قرار دادند بویژه ه زنان و جوانان با رای بالایی که به این برنامه دادند انتظار خودشان را از تحقق این وعده ها و شعارها اعلام کردند.

\n\n

وی اضافه کرد: توجه به راهبردهای حوزه زنان، جوانان و ورزش دراین برنامه ها، ارتقای بسیاری از این شاخص ها که امروز این طرح به دنبال تحقق آن است مورد توجه قرار گرفته و با اجرای آن در استان بوشهر به صورت پایلوت بتوانیم در سطح ملی در کل کشور این برنامه را اجرا کنیم.

\n\n

مولاوردی اظهار کرد: به طور یقین برنامه طرح امید اجتماعی دستاوردهای مهم برای دولت تدبیر و امید در شرایطی که در دوران پس از برجام و توافق هسته ای داریم و امید جمعی در حال شکل گیری است، به دنبال خواهد داشت.

\n\n

وی ادامه داد: با توجه به شرایط و وضعیتی که دولت تدبیر و امید از دولت قبل تحویل گرفت یکی از مشکلات در دو سال گذشته افت شدید سرمایه اجتماعی بود که از مولفه های اساسی آن اعتماد عمومی و مشارکت اجتماعی است و اگر بتوانیم به ارتقای این دو شاخص کمک کنیم سایر مشکلات در مسیر درست خود پیگیری و حل می شود.

\n\n

معاون رئیس جمهوری درامور زنان و خانوده بیان کرد: اگر اعتماد عمومی حاصل شود با ریل گذاری درستی که دولت برای برگرداندن امور به عقلانیت، خرد جمعی، تدبیر و اعتدال انجام داده است به طور یقین مشارکت لازم، همکاری و هماهنگی لازم با این برنامه ها به عمل خواهد آمد و اعتماد عمومی تاثیر خودش را خواهد گذاشت.

\n\n

وی گفت: امیدوارم در دو سال باقی مانده از عمر دولت که بسیار تعیین کننده است بویژه با شرایطی که برای تدوین برنامه ششم داریم برنامه های مد نظر دولت و مطابق آرمانها و اهدافی که هم در اسناد بالادستی و هم در شرایط حاضر مطابه عمومی جامعه است، جایگاه درست خود را پیدا کند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر