يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت بسیار مثبت بوده و بهداشت و درمان در اولویت های برنامه های اجرایی کشور قرار گرفته است.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، پرویز رمضانی یکشنبه در نشست با مسوولان بهداشت و درمان بندردیر افزود: تیم سلامت در خط مقدم ارائه خدمات سلامت در روستاها و شهرهای زیر 20هزار نفر جمعیت فعالیت می کنند و شاهد رضایتمندی مردم بویژه در حوزه درمان هستیم و انتظار داریم که مسائل بهداشتی و پیشگیری مقدم بر درمان باشد.
کد خبر: ۱۷۳۰۵
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

فکرشهر: مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت بسیار مثبت بوده و بهداشت و درمان در اولویت های برنامه های اجرایی کشور قرار گرفته است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، پرویز رمضانی یکشنبه در نشست با مسوولان بهداشت و درمان بندردیر افزود: تیم سلامت در خط مقدم ارائه خدمات سلامت در روستاها و شهرهای زیر 20هزار نفر جمعیت فعالیت می کنند و شاهد رضایتمندی مردم بویژه در حوزه درمان هستیم و انتظار داریم که مسائل بهداشتی و پیشگیری مقدم بر درمان باشد.

\n\n

وی ضمن اشاره به وضعیت پزشک خانواده و بیمه سلامت در استان بوشهر گفت: در این حوزه گام های اساسی برداشته شده و شاید در ابتدای طرح برای خیلی ها اجرای آن باور کردنی نبود.

\n\n

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر افزود: در حال حاضر زیر ساخت ها از یک شرایط به نسبت مطلوبی برخوردارند و برای اولین بار بیمه سلامت پرداخت هزینه های مربوط به بهبود شرایط محیط زیست پزشک و استاندارد سازی مراکز را جهت تسهیل ارائه مطلوب تر خدمات به بیمه شده پذیرفته و همچنین ارائه خدمات دندانپزشکی در مراکز نیز میسر شده است.

\n\n

وی همچنین به تشریح وضعیت پرداخت سرانه سطح یک روستایی در سال های قبل پرداخت و اظهار داشت: کل سرانه ای که بابت خدمات سطح یک در سال 92 به مراکز بهداشتی درمانی استان پرداخت شده کمتر از 70 میلیارد ریال بود که این مبلغ در سال 93 به 310 میلیارد ریال افزایش یافت.

\n\n

رمضانی در ادامه این نشست از مرکز درمانی شهید بردستانی شهر بردخون بازدید و نشستی هم با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دیر داشت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر