دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: اگر برای فوتبال ساحلی هزینه و برای مسابقات جام جهانی کار شود، می‌دانم که می‌توانیم قهرمان جام جهانی شویم.
کد خبر: ۱۷۳۱
دوشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰

فکرشهر: بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: اگر برای فوتبال ساحلی هزینه و برای مسابقات جام جهانی کار شود، می‌دانم که می‌توانیم قهرمان جام جهانی شویم.

به گزارش فکرشهر، امیرحسین اکبری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در چند روز اول اردو تیم ملی فوتبال ساحلی ماریو اکتاویو حضور نداشت و به جای او عباس هاشمپور دستار اکتاویو برگزاری این تمرینات را بر عهده داشت، اظهارکرد: تمرینات به خوبی پیش رفت و توانستیم آمادگی خوبی را به دست آوریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی فوتبال ساحلی ایران می‌تواند در جام جهانی برای اولین بار در تاریخ قهرمان جام جهانی شود؟، افزود: اگر برای فوتبال ساحلی هزینه شود و برای مسابقات جام جهانی کار شود، می‌دانم که می‌توانیم قهرمان جام جهانی شویم و این قابلیت را داریم تا به افتخاری بزرگ برسیم، البته اگر فدراسیون فوتبال به وعده‌های خود عمل کند و پاداش 15میلیون تومان که برای قهرمانی جام بین قاره‌ای تصویب کردند را به بازیکنان بدهند!

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تصریح‌کرد: علت موفقیت فوتبال ساحلی زیر سازی آن بوده است و از قبل این زیر سازی شکل گرفته بود، اما با آمدن اکتاویو فوتبال ساحلی شکوفا شد و توانستیم در اکثر مسابقات پیروز میدان شویم.

اکبری با اشاره به این که دوست دارد در تیم‌های اصفهانی، لیگ برتر را شروع کند، اظهارکرد: من از تیم بوشهر نیز پیشنهاد دارم، اما دوست دارم برای اصفهان بازی کنم و در اصفهان توپ بزنم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا از اصفهان رفتید و به تیم دریانوردان پارس جنوبی بوشهر پیوستید؟، خاطرنشان‌کرد: زمانی که تیم فوتبال ساحلی پلی اکریل زیر مجموعه شهرداری شد به بازیکنان تیم اهمیت داده نشد و برای آن‌ها ارزش قائل نشدند و به همین دلیل از اصفهان رفتم و دوست دارم برای شهر خود بازی کنم و هنوز هیچ تیمی را انتخاب نکرده‌ام. /ص

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر