يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشین پلیس راهور دشتستان از برگزاری همایش پیشگیری و کاهش معلولیت ناشی از تصادف در 6 بخش دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمد حسینی در همایش حمایت از معلولان در دشتستان اظهار داشت: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی امری بسیار مهم و ارزشمند است و موجبات کاهش تلفات و معلولیت‌های مختلف می‌شود.\n\nجانشین پلیس راهور شهرستان دشتستان با بیان اینکه باید از وقوع تصادفات پیشگیری کنیم خاطرنشان کرد: به همین منظور باید آگاهی‌های لازم را هم کسب کنیم.
کد خبر: ۱۷۳۴۳
سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

فکرشهر: جانشین پلیس راهور دشتستان از برگزاری همایش پیشگیری و کاهش معلولیت ناشی از تصادف در 6 بخش دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمد حسینی در همایش حمایت از معلولان در دشتستان اظهار داشت: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی امری بسیار مهم و ارزشمند است و موجبات کاهش تلفات و معلولیت‌های مختلف می‌شود.

\n\n

جانشین پلیس راهور شهرستان دشتستان با بیان اینکه باید از وقوع تصادفات پیشگیری کنیم خاطرنشان کرد: به همین منظور باید آگاهی‌های لازم را هم کسب کنیم.

\n\n

وی به آمار پزشک قانونی در این زمینه اشاره کرد و گفت: کاهش تلفات ناشی از حوادث و تصادفات رانندگی از برنامه‌های مسئولان است و باید با فراهم کردن زیرساخت‌ها و شرایط لازم در این مسیر گام برداریم.

\n\n

حسینی از فروش تقریبی 110 هزار خودرو بدون استاندارد به هموطنان و عدم وجود راه‌های مواصلاتی انتقاد کرد.

\n\n

به نوشته ی فارس، جانشین پلیس راهور دشتستان از برگزاری همایش پیشگیری و کاهش معلولیت ناشی از تصادف در 6 بخش دشتستان خبر داد و اظهار داشت: همایش پیشگیری و کاهش معلولیت‌های ناشی از تصادفات در همه بخش‌های شهرستان تا پایان این هفته برگزار خواهد شد.

\n\n

حسینی از ابتکار مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان به منظور طرح عدم ورود موتورسیکلت به مدارس که قطعاً منجر به پیشگیری و کنترل بخشی از معلولیت‌ها میشود نیز تقدیر کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر