دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نفت به اندازه کافی در استان بوشهر ذخیره شده و کمبودی از این نظر وجود ندارد.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، این روزها که هوا سرد شده صف های نفت هم طولانی شده و کسانی که هنوز به شبکه گاز وصل نشده‌اند، برای گرم شدن خانه هایشان از بخاری نفتی استفاده می کنند. \n\nبه گفته مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر، از ابتدای آذر تا پایان روز شانزدهم این ماه روزانه صد هزار لیتر نفت سفید در 110 جایگاه توزیع نفت در استان توزیع شده است.
کد خبر: ۱۷۳۸۵
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۲

فکرشهر: نفت به اندازه کافی در استان بوشهر ذخیره شده و کمبودی از این نظر وجود ندارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، این روزها که هوا سرد شده صف های نفت هم طولانی شده و کسانی که هنوز به شبکه گاز وصل نشده‌اند، برای گرم شدن خانه هایشان از بخاری نفتی استفاده می کنند. 

\n\n

به گفته مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر، از ابتدای آذر تا پایان روز شانزدهم این ماه روزانه صد هزار لیتر نفت سفید در 110 جایگاه توزیع نفت در استان توزیع شده است.

\n\n

مرادحاصل مرادی افزود: علاوه بر این 27 دستگاه خودرو نیز در استان فعال هستند و نفت را به دست مردم می‌رسانند.

\n\n

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این که نفت به اندازه کافی در استان موجود است درباره تعطیلی برخی جایگاه‌ها و یا اشکال در کار آنها، علت این مساله را کم توجهی پیمانکاران نسبت به تامین به موقع نفت و پرداخت مبلغ آن عنوان کرد. 

\n\n

وی با اشاره به درخواست‌های شهروندان بوشهر برای افزایش جایگاه های توزیع نفت گفت: برای افزایش جایگاه‌ها مشکلی نداریم اما بخش خصوصی باید متقاضی باشد که استقبالی نمی کنند.

\n\n

مرادی همچنین افزود: با توجه به توسعه شبکه گازرسانی در استان بوشهر، خرید نفت نسبت به مدت مشابه پارسال 42 درصد کمتر شده است.

\n\n

نفت به صورت کالابرگ در استان بوشهر عرضه می‌شود و قیمت هر لیتر نفت 150 تومان است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر