جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: یک فرد روانی را نامزد ریاست جمهوری آمریکا کرده‌اند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه امروز برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: دوری از گناه و ناپاکی رمز سعادت انسان در دنیا و آخرت است و همواره باید در مسیر اسلام و قرآن گام برداریم.\n\nوی افزود: خدمت‌رسانی به مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان و متولیان امور است و هر کس مسئولیتی می‌پذیرد باید به بهترین نحو نسبت به انجام وظایف محوله اهتمام ورزد.
کد خبر: ۱۷۴۱۸
جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۹

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: یک فرد روانی را نامزد ریاست جمهوری آمریکا کرده‌اند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه امروز برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: دوری از گناه و ناپاکی رمز سعادت انسان در دنیا و آخرت است و همواره باید در مسیر اسلام و قرآن گام برداریم.

\n\n

وی افزود: خدمت‌رسانی به مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان و متولیان امور است و هر کس مسئولیتی می‌پذیرد باید به بهترین نحو نسبت به انجام وظایف محوله اهتمام ورزد.

\n\n

امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: امروز نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و بخش عظیمی از موفقیت‌های نظام اسلامی مرهون خون پاک شهداست و باید نسبت به پاسداشت یاد و نام شهدای عظیم‌الشان اهتمام ورزیم.

\n\n

مصلح با تسلیت سالروز شهادت امام رضا(ع) یادآور شد: به همین مناسبت، برنامه‌های متنوعی در دشتستان برگزار خواهد شد که پیاده‌روی ولایت در دشتستان از مهم‌ترین برنامه‌هاست که از شهر برازجان تا بارگاه امامزاده ابراهیم (ع) برادر حضرت امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

\n\n

وی خواستار حضور گسترده مردم در این مراسم شد و افزود: مردم دشتستان همواره عشق و ارادت خود را به ائمه اطهار (ع) نشان داده‌اند و امیدوار هستیم در این مراسم نیز مشارکت خوبی داشته باشند.

\n\n

مصلح همچنین به هفته وقف و جایگاه این سنت حسنه اشاره کرد و اظهار داشت: زمانی که مرگ فرا می‌رسد جز کارهای نیکی که پیش از آن انجام داده‌اید چیزی سودتان نمی‌بخشد و وقف نیز از کارهای نیک است که در آخرت به کار می‌آید.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی به اظهارات یکی از نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا در مورد ایران اشاره کرد و گفت: گفته‌های دونالد ترامب قمارخانه‌دار آمریکایی و نامزد ریاست جمهوری آمریکا علیه مسلمانان مبنی بر جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا جای بسی تاسف است.

\n\n

امام جمعه برازجان تاکید کرد: انحطاط در آمریکا به مرحله‌ای رسیده که یک فرد روانی را نامزد ریاست جمهوری می‌کنند.

\n\n

مصلح ابراز داشت: امروز عزت و اقتدار در ایران اسلامی و امنیت در ایران بیش از تمام کشورهاست و این به برکت خون پاک شهدای عزیز به دست آمده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر