شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر گفت: بخش استانی سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیمه دوم دی‌ماه در بوشهر برگزار می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرآنلاین، حمیده ماحوزی با بیان اینکه توانمندی هنرمندان بوشهری در حوزه تئاتر بسیار بالا است اظهار داشت: استان بوشهر در هنرهای نمایشی دارای جایگاه ویژه‌ای دارد، به‌گونه‌ای که در بیشتر جشنواره‌های منطقه‌ای و ملی حائز رتبه برتر است.
کد خبر: ۱۷۴۴۷
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۰

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر گفت: بخش استانی سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیمه دوم دی‌ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرآنلاین، حمیده ماحوزی با بیان اینکه توانمندی هنرمندان بوشهری در حوزه تئاتر بسیار بالا است اظهار داشت: استان بوشهر در هنرهای نمایشی دارای جایگاه ویژه‌ای دارد، به‌گونه‌ای که در بیشتر جشنواره‌های منطقه‌ای و ملی حائز رتبه برتر است.

\n\n

وی با اشاره به اینکه بیش از 60گروه نمایش تئاتر در استان بوشهر فعال است، تصریح کرد: با توجه به ریشه عمیق تئا‌تر در بوشهر و جایگاه بلند هنرمندان آن در کشور، با همکاری انجمن هنرهای نمایشی زمینه تقویت گروه‌های نمایشی فراهم شده است.

\n\n

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تشویق و حمایت از هنرمندان برای حضور مستمر بر صحنه‌های تئا‌تر و افتتاح تئا‌تر شهر را از جمله برنامه‌ها دانست و افزود: ‌بازسازی، ساخت و تجهیز سالن‌های نمایش هنرهای نمایشی را از برنامه‌های مهم امسال است که در این راستا اقدامات مهمی انجام شده است.

\n\n

ماحوزی تئاتر را از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین هنر در انتقال پیام‌ها و فرهنگ‌ها دانست و گفت: برای بهره جستن در انتقال فرهنگ و تمدن غنی اسلامی ایرانی از هنر تئاتر بهره بیشتری برده می‌شود.

\n\n

وی با اشاره به برگزاری بخش استانی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بوشهر افزود: بخش استانی سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیمه دوم دی‌ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

\n\n

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه شش نمایش در بخش استانی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بوشهر برگزار می‌شود بیان کرد: بخش استانی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در شش استان کشور از 20 تا 24 دی‌ماه برگزار می‌شود.

\n\n

ماحوزی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان بوشهر به عنوان یک استان با سابقه در حوزه هنرهای نمایشی، مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری بخش استانی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بوشهر موافقت کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر