دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آیینی به مناسبت هفته پژوهش، معصومه مبارکی طلب و معصومه قدرتیان به‌عنوان دو پژوهشگر برتر استانی شهرستان تنگستان تجلیل شدند\n\nبه گزارش فکرشهر، مدیر آموزش‌ و پرورش تنگستان در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر تنگستان، اظهار داشت: پژوهش کلید پیشرفت همه جوامع توسعه‌یافته است و مسیر مطلوب و صحیح توسعه از گذرگاه پژوهش و تحقیق می‌گذرد.
کد خبر: ۱۷۵۲۶
سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۸

فکرشهر: در آیینی به مناسبت هفته پژوهش، معصومه مبارکی طلب و معصومه قدرتیان به‌عنوان دو پژوهشگر برتر استانی شهرستان تنگستان تجلیل شدند

\n\n

به گزارش فکرشهر، مدیر آموزش‌ و پرورش تنگستان در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر تنگستان، اظهار داشت: پژوهش کلید پیشرفت همه جوامع توسعه‌یافته است و مسیر مطلوب و صحیح توسعه از گذرگاه پژوهش و تحقیق می‌گذرد.

\n\n

علی پولادیان در خصوص اهمیت و جایگاه پژوهش به‌ویژه برای معلمان و دانش آموزان اظهار کرد: معلمانی که در وادی اقدام‌پژوهی گام برمی‌دارند به استقلال رأی و نظر می‌رسند، خودباوری در آن‌ها فزونی می‌یابد، در جامعه شاخص و ممتاز و باعث ارتقای جایگاه علمی و اجتماعی فرهنگیان می‌شوند.

\n\n

پولادیان به دانش‌آموزان تنگستانی نوید داد که با راه‌اندازی پژوهش‌سرای دانش‌آموزی فرهنگ در اهرم، بستر لازم برای پژوهش‌های دانش‌آموزی و آشنایی آنان با تحقیق فراهم خواهد شد.

\n\n

 

\n\n

منبع: فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر