شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به اهمیت سیستم حمل و نقل یکپارچه در اکثر شهرهای جدید واقع در نزدیکی کلان شهرها مطالعات مربوط به احداث مترو انجام شده است.به گزارش فکرشهر، عباس آخوندی دوشنبه شب پس از بازدید از شهر جدید عالیشهر دراستان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: مساله حمل ونقل یکپارچه بویژه در شهرهای جدید از اهمیت زیادی قرار دارد تا جایی که هم اکنون مطالعات لازم برای احداث مترو در اکثر شهرهای جدید واقع در نزدیکی کلانشهرها انجام شده است. 
کد خبر: ۱۷۵۳
سه‌شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵

فکرشهر: وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به اهمیت سیستم حمل و نقل یکپارچه در اکثر شهرهای جدید واقع در نزدیکی کلان شهرها مطالعات مربوط به احداث مترو انجام شده است.

به گزارش فکرشهر، عباس آخوندی دوشنبه شب پس از بازدید از شهر جدید عالیشهر دراستان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: مساله حمل ونقل یکپارچه بویژه در شهرهای جدید از اهمیت زیادی قرار دارد تا جایی که هم اکنون مطالعات لازم برای احداث مترو در اکثر شهرهای جدید واقع در نزدیکی کلانشهرها انجام شده است. 

وی از هشتگرد – پرند و شهرهای جدید واقع در نزدیکی اصفهان به عنوان نمونه هایی از شهرهای جدیدی که مطالعات مترو در خصوص آنها انجام شده است یاد کرد و ادامه داد: ما در شهرهای جدید حمل و نقل جاده ای و ریلی به منظور تامین حمل ونقل یکپارچه مد نظر داریم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برخی مشکلات در تعاونی های مسکن مهر ادامه داد: با وجودی که هیات مدیره تعاونی ها مسوول مشکلات آنهاست با موافقت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک نماینده را برای حل مسایل تعاونی های مسکن مهر تعیین کرده ایم تا هر جا نیازی به مداخله دولت برای حل مشکل است، این اقدام انجام شود.

وی به وضعیت شهر جدید عالیشهر بوشهر اشاره کرد و گفت: در این شهر جدید چهار هزار و 700 واحد مسکونی مهر در دست احداث بود که تاکنون چهار هزار واحد آنها تکمیل شده است و 700 واحد دیگر نیز در دست ساخت هستند.

آخوندی با بیان این که تاکنون بخش عمده ای از واحدهای مسکونی در دست ساخت شهر جدید عالیشهر تحویل متقاضیان شده است تصریح کرد: هم اکنون ما به فکر تامین خدمات روبنایی لازم مانند فضاهای درمانی، تجاری، آموزشی، فرهنگی و انتظامی برای ساکنان این شهر جدید هستیم. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر