يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: سند امنیت غذایی این استان با هدف توسعه انسانی سلامت و رفاه اجتماعی تدوین می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسین رزمجو در نشست کمیته های ستاد امنیت غذایی استان بوشهرافزود: دسترسی به مواد غذایی سالم حق مسلم شهروندان است و دراین بین سازمان ها و دستگاه های مربوط برای ایجاد این امنیت وظیفه سنگینی برعهده دارند.\n\nوی اضافه کرد: توجه به امنیت مواد غذایی در طرح تحول سلامت نیز مورد توجه قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۷۵۳۶
سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۴

فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: سند امنیت غذایی این استان با هدف توسعه انسانی سلامت و رفاه اجتماعی تدوین می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسین رزمجو در نشست کمیته های ستاد امنیت غذایی استان بوشهرافزود: دسترسی به مواد غذایی سالم حق مسلم شهروندان است و دراین بین سازمان ها و دستگاه های مربوط برای ایجاد این امنیت وظیفه سنگینی برعهده دارند.

\n\n

وی اضافه کرد: توجه به امنیت مواد غذایی در طرح تحول سلامت نیز مورد توجه قرار گرفته است.

\n\n

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: برای تدوین سند امنیت غذایی استان هفت کمیته تشکیل شده است و دستگاههای اجرایی ذیربط نیز باید با ستاد امنیت غذایی استان همکاری لازم را داشته باشند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر