شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان گناوه بوشهر گفت: یک فروند لنج باری با گنجایش 150 تن بار که در اسکله بندر گناوه دچار حادثه شده بود؛ پس از 48 ساعت عملیات امداد رسانی از غرق شدن نجات یافت.\n\nبه گزارش فکرشهر، نورالله اسعدی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این شناور به دلیل بارگیری نادرست و آگاهی نداشتن کارکنان آن از زمان جزر دریا درحال غرق شدن بود که با اطلاع رسانی بموقع قایق قیام 7 و نیروهای آتش نشانی این بندر در محل حاضر و پس از 48 ساعت تلاش شبانه روزی، این شناور را به تعادل اولیه برگرداندند. 
کد خبر: ۱۷۶۱۹
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۴

فکرشهر: رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان گناوه بوشهر گفت: یک فروند لنج باری با گنجایش 150 تن بار که در اسکله بندر گناوه دچار حادثه شده بود؛ پس از 48 ساعت عملیات امداد رسانی از غرق شدن نجات یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، نورالله اسعدی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این شناور به دلیل بارگیری نادرست و آگاهی نداشتن کارکنان آن از زمان جزر دریا درحال غرق شدن بود که با اطلاع رسانی بموقع قایق قیام 7 و نیروهای آتش نشانی این بندر در محل حاضر و پس از 48 ساعت تلاش شبانه روزی، این شناور را به تعادل اولیه برگرداندند. 

\n\n

وی بیان کرد: نیروهای امدادی اداره بنادر و دریانوردی گناوه همراه با 30 کارگر با استفاد از سه دستگاه جرثقیل در ابتدا با تخلیه بار این لنج، کار سبک سازی آن را انجام دادند و پس از آن با استفاده از چند موتور، آب موجود در آن را تخلیه کردند. 

\n\n

اسعدی یادآور شد: قرردادن بالن زیر شناور برای بالا آمدن لنج از سطح دریا و بهره گیری از مد دریا از جمله اقدام هایی بود که برای نجات این لنج صورت گرفت. 

\n\n

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی اطلاع رسانی بموقع دارای اهمیت زیادی است یادآور شد: صیادان و ملوانان درصورت روبه رو شدن با حادثه می توانند از طریق سامانه تلفنی 1550 با واحد جست وجو و نجات اداره بندر تماس بگیرند.

\n\n

شهرستان گناوه با 92 هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قراردارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر