يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: مؤتلفه اسلامی جدای از جبهه متحد اصولگرایان استان نامزدی معرفی نخواهد کرد و نامزد مؤتلفه در تمام حوزه‌های انتخابیه استان همان نامزد شورای راهبردی اصولگرایان است.
کد خبر: ۱۷۷۸۷
پنجشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۷

فکرشهر: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: مؤتلفه اسلامی جدای از جبهه متحد اصولگرایان استان نامزدی معرفی نخواهد کرد و نامزد مؤتلفه در تمام حوزه‌های انتخابیه استان همان نامزد شورای راهبردی اصولگرایان است.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، عبدالله فاتحی صبح امروز در نشست شورای حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: اصولگرایان استان بوشهر با محوریت روحانیت و قصد قربت، با بصیرت و هوشمندی راه نفوذ آمریکا را بسته و جلوی افرادی که نمی‌خواهند در خط امام (ره) و رهبری حرکت کنند و می‌خواهند با بیگانگان ارتباط دوستانه برقرار کنند با وحدت و انسجام نیروهای مؤمن و ولایتمدار می‌ایستند و با حضور باشکوه خودسر صندوق‌های رأی نمایندگانی توانمند، اصولگرا و دلسوز و خدمتگزار را به مجلس می‌فرستند.

\n\n

وی افزود: مرحوم استاد عسگراولادی که یکی از بازماندگان شهدای موتلفه اسلامی بودند در راه وحدت اصولگرایان تلاشی مستمر و خستگی‌ناپذیر داشتند و مهندس حبیبی و دکتر بادامچیان ادامه‌دهنده راه آن مرحوم هستند و با تلاش‌های شبانه‌روزی خود و مسافرت به اقصی نقاط کشور برای رسیدن اصولگرایان به وحدت می‌کوشند این بزرگواران مسئولیت بسیار دشوار و سنگینی به عهده گرفته‌اند و با محوریت روحانیت معظم و جلب رضای الهی جهادگر میدان سیاست هستند و حفظ  ارزش‌های دینی را در رأس فعالیت‌های خود قرار داده‌اند.

\n\n

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر افزود: در استان‌های سراسر کشور تلاش‌های خوبی برای وحدت اصولگرایان انجام‌ گرفته ‌و امید است در آینده نتایج بهتری به دست آوریم.

\n\n

وی در پایان این نکته را یادآور شد که متأسفانه افرادی در جامعه ما هستند که فقط خودشان را می‌بینند و حاضر نیستند شایستگی‌های دیگران را ملاحظه کنند، به این دسته از افراد فهماندن اینکه به نفع شخصی که اصلح بوده و واجد شرایط بهتری است انصراف دهند و همکاری و همراهی کنند دشوار است، اما هوشیاری و بصیرت نیروهای مؤمن انقلابی در استان بوشهر نویدبخش پیروزی تفکر اصولگرایی است.

\n\n

فاتحی در پاسخ به فردی که مدعی معرفی نامزدهای اصولگرایان استان توسط حزب مؤتلفه بود، گفت: مؤتلفه اسلامی جدای از جبهه متحد اصولگرایان استان نامزدی معرفی نخواهد کرد و نامزد مؤتلفه در تمام حوزه‌های انتخابیه استان همان نامزد شورای راهبردی اصولگرایان است.

\n\n

دبیر حزب مؤتلفه استان بوشهر در پاسخ به سؤالی درباره شایعه حمایت حزب مؤتلفه شهرستان دیلم از نامزدی فرد خاصی گفت: این‌جانب در تماسی که با مسئولان دفتر مؤتلفه دیلم داشتم این شایعه را تکذیب و اعلام کردند که این دفتر جدای از مؤتلفه استان و مجموعه اصولگرایی حرکتی نکرده و در آینده نیز نخواهند کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر