دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان گفت: با اجرای طرح‌های امید و احداث بوستان‌های امید سرانه فضای سبز شهرستان دشتستان افزایش می‌یابد.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالحمید کریم‌آزاد در نشست هماهنگی طرح امید اجتماعی در دشتستان اظهار داشت: توجه به نیازهای اجتماعی مردم و جامعه از رویکردهای مهم دولت تدبیر و امید است که در برنامه مدیریت عالی استان به‌طور خاص مورد توجه قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۷۸۵۹
يکشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

فکرشهر: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان گفت: با اجرای طرح‌های امید و احداث بوستان‌های امید سرانه فضای سبز شهرستان دشتستان افزایش می‌یابد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالحمید کریم‌آزاد در نشست هماهنگی طرح امید اجتماعی در دشتستان اظهار داشت: توجه به نیازهای اجتماعی مردم و جامعه از رویکردهای مهم دولت تدبیر و امید است که در برنامه مدیریت عالی استان به‌طور خاص مورد توجه قرار گرفته است.

\n\n

وی افزود: ابتکار عمل استاندار بوشهر در طراحی و اجرای طرح امید اجتماعی به‌گونه‌ای است که مهم‌ترین اولویت‌های اجتماعی استان را به‌صورت همزمان مورد توجه قرار داده است و قطعا با استقبال بی‌نظیر مردمی مواجه می‌شود.

\n\n

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: طرح امید اجتماعی در فاز اول نیازهای مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، محیط زیست و ... را مورد توجه قرار داده است.

\n\n

به نوشته ی فارس، کریم‌آزاد بیان داشت: با بررسی‌های صورت گرفته این طرح در مرحله اول در 44 روستای بالای یک هزار و 500 نفر جمعیت استان بوشهر و 37 شهر استان اجرا می‌شود و پس از بررسی نتایج و دستاوردهای طرح شاهد ادامه طرح در فازهای بعد و توجه به سایر نیازهای اجتماعی استان خواهیم بود.

\n\n

وی اضافه کرد: طی روزهای گذشته جلسات اولیه برگزاری طرح امید اجتماعی در شهرستان دشتستان برگزار شده و طی روزهای آتی با آمادگی کامل نسبت به برگزاری این طرح در شهرهای دشتستان و مناطق روستایی هدف اقدام خواهیم کرد.

\n\n

این مسئول اذعان داشت: برگزاری جلسات منظم با همیاران و تسهیل‌گران طرح امید اجتماعی در شهرستان دشتستان از رویکردهایی است که به آن توجه داریم و در این زمینه با جدیت برنامه‌ریزی می‌کنیم.

\n\n

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان عنوان کرد: تمامی بخشداران باید طی روزهای آتی هماهنگی‌های لازم در خصوص اجرای طرح را در سطح بخش‌ها انجام دهند و نتایج مربوط به اجرای طرح را به‌صورت هفتگی به اطلاع بخشداری برسانند.

\n\n

کریم‌آزاد بیان داشت: دستورالعمل‌های مالی تامین طرح امید اجتماعی نیز توسط ادارات کل شهری و روستایی استانداری در اختیار شهرداران و دهیاران قرار گرفته و دهیاران و شهرداران باید مطابق دستورالعمل همکاری کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر