يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل استاندارد بوشهر گفت: کارشناسان استاندارد، نسبت به انجام فاز اول معدوم‌سازی تجهیزات پارک‌های محله‌ای غیراستاندارد شهر بوشهر، اقدام کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمدرحیم بهره‌مند در حاشیه بازدید از پارک‌های محله‌ای بوشهر گفت: با توجه به اتمام مهلتی که جهت استانداردسازی تجهیزات و فضای پارک‌های محله‌ای توسط شهرداری بندر بوشهر داده بودیم، امروز تجهیزات سه پارک محله‌ای که بیشترین خطر را داشتند، معدوم کردیم.
کد خبر: ۱۷۹۲۴
سه‌شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۱

فکرشهر: مدیرکل استاندارد بوشهر گفت: کارشناسان استاندارد، نسبت به انجام فاز اول معدوم‌سازی تجهیزات پارک‌های محله‌ای غیراستاندارد شهر بوشهر، اقدام کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمدرحیم بهره‌مند در حاشیه بازدید از پارک‌های محله‌ای بوشهر گفت: با توجه به اتمام مهلتی که جهت استانداردسازی تجهیزات و فضای پارک‌های محله‌ای توسط شهرداری بندر بوشهر داده بودیم، امروز تجهیزات سه پارک محله‌ای که بیشترین خطر را داشتند، معدوم کردیم.

\n\n

به نوشته ی فارس، مدیرکل استاندارد استان بوشهر افزود: در این پارک‌ها هم فضای محیطی و ایمنی نامناسب است و هم تجهیزات فلزی که دیگر منسوخ شده‌اند در آن استفاده شده است، این در حالی است که استفاده‌کنندگان از این فضاها، قشر آسیب‌پذیر کودک است.

\n\n

وی با اشاره به ادامه دار بودن این اقدامات در صورت عدم توجه شهرداری بوشهر، اظهار داشت: در فازهای بعدی به سراغ پارک‌های دیگر شهرستان‌ها خواهیم رفت و نسبت به ساماندهی وضعیت پارک‌های محله‌ای سراسر استان با تعامل دستگاه‌های ذی‌ربط اقدام خواهیم کرد.

\n\n

پیش از این، استاندارد بوشهر نسبت به غیراستاندارد بودن تجهیزات پارک‌های محله‌ای، مکاتبات متعددی را با شهرداری و سازمان‌های تابعه آن انجام داده و نسبت به معدوم‌سازی آن‌ها هشدار و مهلت جهت اقدام به استانداردسازی داده بود، اما پس از عدم توجه شهرداری، این اداره کل نسبت به معدوم‌سازی این تجهیزات، اقدام کرده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر