سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسابقات کونگ‌فوتوآ قهرمانی کشور در بخش اجرای تکنیک (ممای) به میزبانی استان بوشهر برگزار شد و ورزشکاران بوشهری مدال‌ها را درو کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، در این دوره از مسابقات، 242 شرکت‌کننده از 22 استان و در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسال حضور داشتند.\n\nبر اساس این گزارش علاوه بر برگزاری مسابقات بانظم مناسب، بازدید از مناطق گردشگری این استان ازجمله بندر تاریخی سیراف، جزو برنامه‌های جالب این میزبانی بود.
کد خبر: ۱۷۹۷۱
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

فکرشهر: مسابقات کونگ‌فوتوآ قهرمانی کشور در بخش اجرای تکنیک (ممای) به میزبانی استان بوشهر برگزار شد و ورزشکاران بوشهری مدال‌ها را درو کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این دوره از مسابقات، 242 شرکت‌کننده از 22 استان و در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسال حضور داشتند.

\n\n

بر اساس این گزارش علاوه بر برگزاری مسابقات بانظم مناسب، بازدید از مناطق گردشگری این استان ازجمله بندر تاریخی سیراف، جزو برنامه‌های جالب این میزبانی بود.

\n\n

پس از پایان دو روزه این مسابقات و با درو کردن مدال‌ها توسط استان بوشهر، نتایج زیر به‌دقت آمد: در رده نونهالان استان فارس، بوشهر و قزوین اول تا سوم شدند، همچنین در رده نوجوانان نیز بوشهر، اصفهان و قزوین مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

\n\n

بر اساس این گزارش در رده جوانان مسابقات کونگ‌فوتوآ قهرمانی کشور، استان بوشهر، به مقام قهرمانی رسید و استان‌های هرمزگان و اصفهان دوم و سوم شدند.

\n\n

در رده امید نیز استان‌های بوشهر، فارس و البرز حائز مقام‌های اول تا سوم شدند و در رده بزرگسالان نیز بوشهر، اصفهان و البرز به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

\n\n

*فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر