شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره بندر و دریانوردی خارگ استان بوشهر گفت: جست وجو برای یافتن ملوان مفقود شده شناور غرق شده در 12 مایلی شمال غربی این جزیره همچنان ادامه دارد.\n\nبه گزارش فکرشهر، بهمن نکیسا درگفت و گو با ایرنا افزود: روز گذشته ساعت 6:30 دقیقه با برقراری تماس رادیویی با مرکز فرعی تجسس و نجات دریایی خارگ و اعلام آتش گرفتن یک فروند شناور، پس از هماهنگی لازم با مرکز اصلی تجسس و نجات دریایی بوشهر شناور ناجی 9 به محل حادثه اعزام و توانست پنج تن از شش ملوان این لنج حادثه دیده را نجات دهد.
کد خبر: ۱۷۹۸۲
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

فکرشهر: رئیس اداره بندر و دریانوردی خارگ استان بوشهر گفت: جست وجو برای یافتن ملوان مفقود شده شناور غرق شده در 12 مایلی شمال غربی این جزیره همچنان ادامه دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، بهمن نکیسا درگفت و گو با ایرنا افزود: روز گذشته ساعت 6:30 دقیقه با برقراری تماس رادیویی با مرکز فرعی تجسس و نجات دریایی خارگ و اعلام آتش گرفتن یک فروند شناور، پس از هماهنگی لازم با مرکز اصلی تجسس و نجات دریایی بوشهر شناور ناجی 9 به محل حادثه اعزام و توانست پنج تن از شش ملوان این لنج حادثه دیده را نجات دهد.

\n\n

وی اضافه کرد: هنوز از سرونوشت یک نفر از ملوانان این شناور خبری نیست و جست وجو برای یافتن وی ادامه دارد.

\n\n

رئیس اداره بندر و دریانوردی خارگ گفت: شناور یاد شده به شماره ثبت 11541 بندرعباس از مبدا هندیجان استان خوزستان به سمت دوبی در حرکت بود.

\n\n

نکیسا ادامه داد: این موتورلنج به دلیل ساختار چوبی به طور کامل طعمه حریق شد و تا این لحظه هنوز دلیل آتش سوزی آن مشخص نشده است.

\n\n

وی یادآور شد: درعملیات نجات سرنشینان موتورلنج حادثه دیده، شناورهای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عملیات دریایی شرکت نفت فلات قاره همکاری داشتند.

\n\n

جزیره خارگ به عنوان بزرگترین پایانه صادرات نفت کشور از توابع شهرستان بوشهر در فاصله 57 کیلومتری شمال بوشهر در آبهای خلیج فارس واقع است. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر