يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امورعمرانی وبرنامه ریزی فرمانداری دشتی گفت: امسال طرح امید اجتماعی درهفت نقطه شهری وروستایی این شهرستان اجرا می شود.
کد خبر: ۱۷۹۸۶
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۴

فکرشهر: معاون امورعمرانی وبرنامه ریزی فرمانداری دشتی گفت: امسال طرح امید اجتماعی درهفت نقطه شهری وروستایی این شهرستان اجرا می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمید بردستانی روز پنجشنبه در جلسه طرح امید اجتماعی شهرستان دشتی افزود: زندگی امروز با همه مولفه های خاص خود نیازمند توانمندی های روانی و اجتماعی است.
\nوی اضافه کرد: آماده سازی جوانان و خانواده ها برای مواجهه با آسیب ها نیازمند مهارت اجتماعی است.
\nبردستانی مسئولیت پذیری، ارتقای سلامت روانی، شادابی و نشاط اجتماعی را از اهداف کلی طرح امید اجتماعی برشمرد.
\nوی افزود: ارتقای آموزش روستائیان، دانش افزایی جوانان، مشارکت سمن ها و حفظ محیط زیست و منابع طبیعی از اهداف مهم دیگر این طرح است.
\nبردستانی بیان کرد: این طرح با بررسی اولویت های استان، برای گروه های سنی مختلف طراحی و تدوین شده است و توجه و تاکید طرح بر توسعه مناطق روستایی و شهرهای کمتر توسعه یافته درحوزه های فرهنگی و اجتماعی روستای بالای هزارو500 اجرا خواهد شد. 
\nبردستانی افزود: در اجرای طرح امید اجتماعی ضمن شناسایی اولویت های آموزشی، نیروی انسانی بویژه در مناطق روستایی به صورت هدفمند مورد پایش قرار می گیرد. 
\nوی گفت: مدیریت اجرای طرح در شهر و روستا بر عهده فرمانداران و بخشداران است و معاون عمرانی به عنوان دبیر طرح مسئولیت هماهنگی اجرای طرح را عهددار است.
\nبردستانی تاکیدکرد: در اجرای این طرح 5 دستگاه اجرایی ودهیاران و شهرداران وسازمان های مردم نهاد مشارکت دارند و مشاوران امور جوانان و امور بانوان فرماندار به عنوان تسهیلگر همکاری می کنند.
\nوی بیان کرد: طرح های سه گانه امید اجتماعی، فجر امید و بوستان های امید که به ابتکار استاندار بوشهر در سراسر استان دردست اجراست مکمل و تکمیل کننده یکدیگر هستند.
\nبه نوشته ایرنا، مشاور فرماندار در امور بانوان گفت: این طرح، آموزش محور و مشارکتی است که شامل نشاط و شادکامی، سلامت و مشارکت ومهارت های اجتماعی، شهروند سبز، تسهیل گری اجتماعی و توانمند سازی سمن هاست.
\nخدیجه ندرتی هدف از اجرای این طرح را فراهم آوردن شرایط رشد اقتصادی و ایجاد محیط مناسب برای رشد و شکوفایی جوانان و استفاده از ظرفیت نیروی جوان به عنوان یک فرصت عنوان کرد.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر