دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با حضور در منزل شهید گنجی، با مادر شهید دیدار کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، دقایقی قبل، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان استان بوشهر با حضور در منزل مادر شهید صادق گنجی، نسبت به مقام شامخ شهدای عظیم‌الشان ادای احترام کردند.\n\nبه گزارش فارس، دکتر لاریجانی در این دیدار با گرامیداشت یاد شهید صادق گنجی(سفیر فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان) بر لزوم تداوم راه شهدا تاکید و بر لزوم پاسداشت یاد و نام شهدای عظیم‌الشان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۸۰۳۳
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

فکرشهر: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با حضور در منزل شهید گنجی، با مادر شهید دیدار کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، دقایقی قبل، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان استان بوشهر با حضور در منزل مادر شهید صادق گنجی، نسبت به مقام شامخ شهدای عظیم‌الشان ادای احترام کردند.

\n\n

به گزارش فارس، دکتر لاریجانی در این دیدار با گرامیداشت یاد شهید صادق گنجی(سفیر فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان) بر لزوم تداوم راه شهدا تاکید و بر لزوم پاسداشت یاد و نام شهدای عظیم‌الشان تاکید کرد.

\n\n

حضور علی لاریجانی رئیس مجلس در منزل شهید مدافع حرم  محسن فرامرزی

\n\n

مادر شهید گنجی نیز در این دیدار با تقدیر از مسئولان اظهار داشت: همه مسئولان باید نسبت به پاسداشت خون شهدا اهتمام ورزند و از شهدا الگوبرداری کنند.

\n\n

مرضیه خلیفه خواستار ایجاد سالن اجتماعات در برازجان شد و از رئیس مجلس خواست در زمینه تامین اعتبار این سالن اهتمام ورزد.

\n\n

مادر شهید گنجی همچنین خواستار تخصیص اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای برازجان شد.

\n\n

دکتر لاریجانی همچنین در بدو ورود به دشتستان، با حضور در گلزار شهدای برازجان با شهدای والامقام این شهرستان تجدید بیعت کرد.

\n\n

شهید صادق گنجی سفیر فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان در سال 1365 در سن 24 سالگی مسئولیت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در پاکستان را بر عهده داشت و در 28 آذر 69 در مراسم تودیع خود درب هتل اینترنشنال لاهور پاکستان بر اثر هجوم وحشیانه ایادی استکبار به شهادت رسید.

\n\n

بر اساس این گزارش دکتر لاریجانی پس از شرکت در مراسم یادواره شهید گنجی به منظور حضور در جلسه شورای اداری استان بوشهر وارد استانداری بوشهر خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر