شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد اقامه نماز کشور گفت: مهم ترین اولویت های این ستاد برنامه ریزی برای نسل جدید بویژه در مهدهای کودک، آموزش و پرورش و دانشگاه هاست.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، محمود مظفر افزود: کودکان، نوجوانان و جوانان از مهم ترین ظرفیت هایی است که برای آنها برنامه های ویژه ای برای گسترش فرهنگ نماز داریم.\n\nوی ادامه داد: احیای نماز صبح از طریق ترغیب و تشویق برای پر کردن مساجد کشور در نمازهای صبح از دیگر برنامه این ستاد است.
کد خبر: ۱۸۰۵۴
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۲

فکرشهر: دبیر ستاد اقامه نماز کشور گفت: مهم ترین اولویت های این ستاد برنامه ریزی برای نسل جدید بویژه در مهدهای کودک، آموزش و پرورش و دانشگاه هاست.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمود مظفر افزود: کودکان، نوجوانان و جوانان از مهم ترین ظرفیت هایی است که برای آنها برنامه های ویژه ای برای گسترش فرهنگ نماز داریم.

\n\n

وی ادامه داد: احیای نماز صبح از طریق ترغیب و تشویق برای پر کردن مساجد کشور در نمازهای صبح از دیگر برنامه این ستاد است.

\n\n

دبیر ستاد اقامه نماز کشور اظهارکرد: دراین ارتباط مقرر شده است، مسجدهایی که در زمان برگزاری نمازهای مغرب و عشا جمعیت خوبی به خود می بینند از طریق تبلیغ های لازم و استفاده از ظرفیت های روحانیون و خادمان مساجد زمینه حضور نمازگزاران در زمان برگزاری نماز صبح در مساجد فراهم شود.

\n\n

مظفر بیان کرد: اقامه نماز در سطح روستاها و مناطق محروم با برنامه ریزی برای اعزام روحانیان و مبلغان نیز دردستور کار ویژه این سازمان قرار دارد.

\n\n

وی یادآور شد: طرح سلامت معنوی برای اقامه نماز بیماران در بیمارستان نیز از جمله طرح های ستاد اقامه نماز است که بسیار مفید واقع شده است.

\n\n

مظفر افزود: دراجرای این طرح کادر پزشکی و پرستاری با دیدن آموزش های لازم بیماران را برای اقامه نماز کمک می کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر