سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: ۱۰۷ هزار نفر در استان بوشهر از طرح تحول سلامت بهره‌مند شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از استانداری بوشهر، حجت الاسلام حسین رزمجو در جلسه امید اجتماعی شهرستان تنگستان با اشاره به اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت در کشور گفت: مردم در بحث درمان بیش از ۷۰ درصد حق درمان را پرداخت می‌کردند که با اجرای طرح تحول نظام سلامت پرداختی مردم به کمتر از ۷ درصد کاهش یافت.\n\nرزمجو افزود: بیش از ۱۰۷ هزار بیمار در بیمارستان‌های استان بوشهر امسال بستری شده‌اند و از طرح تحول نظام سلامت بهره‌مند شده‌اند.
کد خبر: ۱۸۱۱۶
سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: ۱۰۷ هزار نفر در استان بوشهر از طرح تحول سلامت بهره‌مند شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از استانداری بوشهر، حجت الاسلام حسین رزمجو در جلسه امید اجتماعی شهرستان تنگستان با اشاره به اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت در کشور گفت: مردم در بحث درمان بیش از ۷۰ درصد حق درمان را پرداخت می‌کردند که با اجرای طرح تحول نظام سلامت پرداختی مردم به کمتر از ۷ درصد کاهش یافت.

\n\n

رزمجو افزود: بیش از ۱۰۷ هزار بیمار در بیمارستان‌های استان بوشهر امسال بستری شده‌اند و از طرح تحول نظام سلامت بهره‌مند شده‌اند.

\n\n

وی با اشاره به اجرای طرح ۱۵ گانه امید اجتماعی در استان بوشهر بیان کرد: تا دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی بیش از ۲۵۰ زمین مینی فوتبال در روستاهای دارای ۵۰۰ نفر جمعیت احداث و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

\n\n

مدیرکل اموراجتماعی استانداری بوشهر گفت: ۱۴ طرح امید اجتماعی در ۶ محور  برای خدمت رسانی به مردم استان بوشهر انتخاب شده است.

\n\n

وی بیان کرد: با اجرای طرح‌های ۱۵گانه امید در روستاها و شهرهای استان بوشهر سرانه فضای سبز به ۳ متر مربع و فضای ورزشی به ۷ مترمربع افزایش می‌یابد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر